lillesky Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg så en utrolig fin hvit kåpe, så nå har jeg også lyst på hvit kåpe. Tenkte på denne fra H&M. Noen som har den eller noen andre å anbefale?
Gjest Skya Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jeg har hvit kåpe, eller rettelse: hadde hvit kåpe. Den er ikke så hvit nå, mer beige vil jeg si, med noen mørke områder. Men for all del: kåpa var kjempefin den. Men jeg ville nok ha tenkt meg om før jeg kjøpte den, og undersøke om den kan vaskes. Enkelte klarer jo å holde det hvite skinnende hvitt i ei evighet, mens andre ikke er fullt så flinke.
lillesky Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Jo, to ting til: hvordan er de i størrelse og har H&M de i butikkene også? Skya: ja, det er viktig; om den kan vaskes. Kan din kun renses? Hvor kjøpte du den?
Gjest dille Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg har hvit kåpe, eller rettelse: hadde hvit kåpe. Den er ikke så hvit nå, mer beige vil jeg si, med noen mørke områder. Men for all del: kåpa var kjempefin den. Men jeg ville nok ha tenkt meg om før jeg kjøpte den, og undersøke om den kan vaskes. Enkelte klarer jo å holde det hvite skinnende hvitt i ei evighet, mens andre ikke er fullt så flinke. ← Jeg har med hell vasket kåper i vaskemaskina (30 grader ullprogram), selv om det stod at de skulle renses
Gjest Skya Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Jo, to ting til: hvordan er de i størrelse og har H&M de i butikkene også? Skya: ja, det er viktig; om den kan vaskes. Kan din kun renses? Hvor kjøpte du den? ← Min er kjøpt på Vero Moda og den kan kun renses. De verste flekkene har blitt fjernet ved rens, men kåpa har aldri blitt så hvit som den var i utgangspunktet. Så jeg har ikke brukt den siden den komer fra sin andre eller tredje rens. Jeg hadde nok satset på kremhvit eller en annen hvitfarge med litt mørkere tone som jeg skulle kjøpt hvit nå, tror nok de holder seg bedre. Men nå har jeg aldri prøvd å vasket den hjemme, slik som Dille, kanskje kåpa hadde vært finere da. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Tror de jakkene kun finnes på HM nett foreløpig iallefall.
lillesky Skrevet 12. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2006 Jeg har med hell vasket kåper i vaskemaskina (30 grader ullprogram), selv om det stod at de skulle renses ← Jeg har vasket to kåper hjemme jeg og. På ullprogram. Og det gikk kjempefint.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Ruller dere dere i snøen? Går da fint ann å ha en hvit kåpe uten at den skal bli helt møkkete vel? Går da vel med hvite klær ellers i året? Bare til å la være å gå med den på de mest slapsete dagene vel.
Gjest dille Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Ruller dere dere i snøen? Går da fint ann å ha en hvit kåpe uten at den skal bli helt møkkete vel? Går da vel med hvite klær ellers i året? Bare til å la være å gå med den på de mest slapsete dagene vel. ← Noe sier meg at du ikke har hatt en hvit kåpe? Den blir selvsagt skitten. Man sitter jo gjerne på benker, er ute i forurenset luft etc etc..
Lola83 Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Venninnen min har akkurat likedan og den er kjempe fin ! Godt stoff og er ikke vanskelig og holde ren, er bare og levere den på rens en gang i ny og ne..
Drua Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 Jeg har den kåpen i brunt, veldig fornøyd med den. Kjempefin i hvit også
Gjest niomi Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 Jeg er en av disse personene som ikke kan ha hvite klær. Bare jeg ser på de, blir de flekkete...
Gjest Gjest_Shanka_* Skrevet 12. november 2006 #13 Skrevet 12. november 2006 jeg har også den i brunt, kjempefint! Har str.38, synes den passer fint:) men har du kjempestore pupper så får du kanskje problemer.. jeg er en 80b, og da går det fint med 38
lillesky Skrevet 12. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. november 2006 jeg har også den i brunt, kjempefint! Har str.38, synes den passer fint:) men har du kjempestore pupper så får du kanskje problemer.. jeg er en 80b, og da går det fint med 38 ← Skal nok gå bra med 38 da. Er B-cup jeg og. Bruker du 38 vanligvis også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå