Gjest Gjest_studine_* Skrevet 15. november 2006 #21 Del Skrevet 15. november 2006 Takk for alle svar! Jeg "konfronterte" ham med det jeg har gått rundt og lurt på (på en ordentlig og rolig måte) og jeg fikk et bra svar tilbake som jeg velger å tro på. Sålenge han sier at han liker meg og er seriøs, så er nok det beste å velge å tro på det. Men det er vanskelig å vite når man er naiv og når man er kynisk. Ingen vil jo bli lurt! Men jeg merker at jeg fortsatt er litt skeptisk; som de fleste jenter tolker og overanalyserer jeg jo alt, og det som er så utrolig synd er at hvis et svar kan tolkes på to måter, velger jeg alltid det mest pessimistiske... gir jo selvfølgelig ikke uttrykk for dette overfor ham (heldigvis ikke, da det så å si alltid har vist seg at jeg har misforstått), og det blir veldig slitsomt i lengden... Skulle ønske jeg klarte å være litt mer selvsikker når det gjelder ham! Det er jo typisk at man klarer å være avslappet og "kul" overfor guttevenner, men med én gang man liker noen så blir man nervøs og overanalyserende...huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #22 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis en mann får deg til å føle deg usikker på hans svar, og i det hele tatt, slik du føler dette, vil ejg foreslå at det finnes en bedre og mer kvalitetsbevisst mann der ute for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå