Gjest Gjest_Studine_* Skrevet 12. november 2006 #1 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har hatt noe på gang med en gutt i et par måneders tid... vi har det kjempegøy når vi er sammen; vi har samme humor, interesser, musikksmak osv. Og vi har bra sex;) Men problemet er at jeg har vanskelig for å stole på ham, og han har sagt at hvis jeg ikke klarer det så er det ingen vits å fortsette på det vi har... noe jeg forsåvidt er enig i. Men han har innrømmet å ha vært player før, og hvem vil vel ikke bli bekymret da? I tillegg får han stadig meldinger av en jente han hadde noe på gang med før, men som han sier at han ikke er interessert i. Men hvorfor sender hun meldinger så ofte da, hvis han virkelig ikke gir falske forhåpninger til henne? Synes det virker litt mistenkelig. Og i tillegg fikk jeg høre av en kompis av meg at han var på byen på lørdag (han har selv sagt at han ikke var ute, og jeg snakket med ham både på tlf og sendte meld med ham da) og flørtet med en annen jente... Men kompisen min sa også at han ikke var helt 100 % sikker på at det var ham... Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg tar det opp og det ikke stemmer så blir han selvfølgelig irritert, men jeg vet ikke om jeg klarer å gå rundt og tenke å dette "alene" heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Del Skrevet 12. november 2006 Min innstilling er om han er mann så kan du ikke stole på ham. Men ettersom det er du som kjenner denne mannen så må du nok lytte til magefølelsen. Ingen andre kan gi deg svaret og du har en 50-50 sjanse til å ta feil. Sånn er livet. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Del Skrevet 12. november 2006 Sett han på en prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 12. november 2006 #4 Del Skrevet 12. november 2006 Min innstilling er om han er mann så kan du ikke stole på ham. ← Sett han på en prøve ← Fy flate så utspekulerte dere er! Mister litt troa på kvinner som gode mennesker når jeg leser sånt som det her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Fy flate så utspekulerte dere er! Mister litt troa på kvinner som gode mennesker når jeg leser sånt som det her jeg... ← Når man holder på med en mann som oppfører seg slik TS beskriver er det jo ikke så rart at man blir "utspekulert"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 han har sagt at hvis jeg ikke klarer det så er det ingen vits å fortsette på det vi har... ← Åhh er så lei av dette, de garderer seg ved å komme med slike utsagn i stedet for å love at de ikke skal være utro. Slik at vi føler det er OSS det er noe galt med, mens de garderer seg ved å ikke love noe de ikke kan holde. Kjenner ikke til situasjonen deres, men fra det jeg ser her ville jeg ikke tort å stole på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 Fy flate så utspekulerte dere er! Mister litt troa på kvinner som gode mennesker når jeg leser sånt som det her jeg... ← Vet du hva-jeg finnes ikke utspekulert. Jeg er ett bra menneske SELV om jeg kan sette en mann på en liten prøve...Det er jo uansett noe big deal som går ut over han personlig-men jeg vil gjerne kjenne personen jeg skal dele seng med-så enkelt er det liksom;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #8 Del Skrevet 13. november 2006 Fy flate så utspekulerte dere er! Mister litt troa på kvinner som gode mennesker når jeg leser sånt som det her jeg... ← Ikke si DERE som i ALLE for de som svarer som de gjør svarer bare for seg sjøl! At de skriver på singelforumet kan du tenke ut uten større problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. november 2006 #9 Del Skrevet 13. november 2006 Ingen her inne kan vite om du kan stole på han eller ikke, så jeg foreslår at du tar deg en prat med han. Du kan jo spørre han hvorfor han har kontakt med denne andre jenten, siden det liksom har vært noe mellom de før. Si at du vet han var på byen, og spør han hvorfor han ikke bare kunne fortelle det til deg? Stoler du ikke på han og han vet om dette, kan det faktisk være så enkelt at han lyger for å slippe å "krangle" med deg. Og et slikt forhold vil neppe vare Selv om han har vært pyaer før, er det ikke dermed sagt at han er det fortsatt. Alle mennesker kan forandre seg. Og det er ikek sunt for et forhold, om du skal bruke ting i mot han som han gjorde før dere to møttes. Fortid er fortid, og det er nåtiden som gjelder. Men føler du fortsatt at du ikke kan stole på han, så er jeg enig med han i at det blir vanskelig å bygge opp forholdet. For tillit er utrolig viktig i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 13. november 2006 #10 Del Skrevet 13. november 2006 Vet du hva-jeg finnes ikke utspekulert. Jeg er ett bra menneske SELV om jeg kan sette en mann på en liten prøve...Det er jo uansett noe big deal som går ut over han personlig-men jeg vil gjerne kjenne personen jeg skal dele seng med-så enkelt er det liksom;) ← Jada, et bra, utspekulert menneske. Jeg bryr meg ikke så mye om saken det er snakk om, men jeg tenker at generelt er det et rimelig negativt tegn hvis en må sette folk på prøve hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 13. november 2006 #11 Del Skrevet 13. november 2006 Når man holder på med en mann som oppfører seg slik TS beskriver er det jo ikke så rart at man blir "utspekulert"... ← Huh, oppfører seg slik? En kompis av TS MENTE å ha sett en kar som LIGNA vedkommende på byen. I tillegg har han MOTTATT meldinger av ei jente som han har SAGT han ikke er interessert i. Hjelpe meg, hvis dette er ille så tror jeg dere trenger en aldri så liten reality check. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #12 Del Skrevet 13. november 2006 Jada, et bra, utspekulert menneske. Jeg bryr meg ikke så mye om saken det er snakk om, men jeg tenker at generelt er det et rimelig negativt tegn hvis en må sette folk på prøve hele tida. ← Jeg vil ikke trekke det til "utspekulert" Etter min erfaring må jeg passe på hvem jeg involverer meg med-det gjelder faktisk alle mennesker. Jeg setter ikke alle på prøve automatisk-men jeg snur ikke ryggen til hvem som helst-er ikke noe gale i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2006 #13 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har hatt noe på gang med en gutt i et par måneders tid... vi har det kjempegøy når vi er sammen; vi har samme humor, interesser, musikksmak osv. Og vi har bra sex;) Men problemet er at jeg har vanskelig for å stole på ham, og han har sagt at hvis jeg ikke klarer det så er det ingen vits å fortsette på det vi har... noe jeg forsåvidt er enig i. Men han har innrømmet å ha vært player før, og hvem vil vel ikke bli bekymret da? I tillegg får han stadig meldinger av en jente han hadde noe på gang med før, men som han sier at han ikke er interessert i. Men hvorfor sender hun meldinger så ofte da, hvis han virkelig ikke gir falske forhåpninger til henne? Synes det virker litt mistenkelig. Og i tillegg fikk jeg høre av en kompis av meg at han var på byen på lørdag (han har selv sagt at han ikke var ute, og jeg snakket med ham både på tlf og sendte meld med ham da) og flørtet med en annen jente... Men kompisen min sa også at han ikke var helt 100 % sikker på at det var ham... Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg tar det opp og det ikke stemmer så blir han selvfølgelig irritert, men jeg vet ikke om jeg klarer å gå rundt og tenke å dette "alene" heller... ← slutt å tenk så mye, bare prøv, og kos deg, og knuser hjertet kan det fikses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2006 #14 Del Skrevet 13. november 2006 Når man holder på med en mann som oppfører seg slik TS beskriver er det jo ikke så rart at man blir "utspekulert"... ← jeg lurer veldig på hva denne mannen skal ha oppført seg som, evt gjort galt...? Siden du sier dette...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2006 #15 Del Skrevet 13. november 2006 slutt å tenk så mye, bare prøv, og kos deg, og knuser hjertet kan det fikses! ← Den som intet våger, intet vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2006 #16 Del Skrevet 13. november 2006 Den som intet våger, intet vinner. ← jaaaa ikke sant!! Vi jenter er alltid så overanalyserende "hva betyr den meldingen der, hvorfor får han meldinger fra henne, hva om kompisen så ham på byen, hva betyr det? lyver han da? er han slem på alle områder da? hvorfor har han ikke sagt det? var det tilfeldig? eller var det med vilje? traff han henne? hva hæ hæ?!" og så blir vi helt gale tro meg, jeg har trening! fytti så digg det var da jeg slapp taket på denne liksom-kontrollen, og bare lot ting skje av seg selv! hm, fanga visst en ringrev, en damemagnet, og vi har det perfekt! Igjen: ikke tenk for mye prøv det, det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #17 Del Skrevet 13. november 2006 Ikke noe utspekulert i å være et "brent barn" og velge å holde avstand SW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 13. november 2006 #18 Del Skrevet 13. november 2006 Ikke noe utspekulert i å være et "brent barn" og velge å holde avstand SW. ← Hehe, holde avstand? Det er ikke det jeg prater om... Hadde det bare vært så vel :-D Virker som dere pønsker og lirker ut intrikate planer for å få ham i fella på en eller annen måte egentlig Er det så vanskelig å stole på det noen sier? Virker så kynisk og kaldt å evt. starte et forhold på denne måten...med å teste noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #19 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tester ikke ut noen. Jeg har vært så dum å være tillitsfull. Det er grunnen til at jeg føler jeg har blitt kynisk og kall. Og ettersom jeg ikke ønsker å bli fullstendig følelsesløs holder jeg like godt avstand til hele gjengen. (Og det var det jeg mente med; "Dersom han er mann kan du ikke stole på ham.") Som sagt "brent barn ..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 14. november 2006 #20 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tester ikke ut noen. Jeg har vært så dum å være tillitsfull. Det er grunnen til at jeg føler jeg har blitt kynisk og kall. Og ettersom jeg ikke ønsker å bli fullstendig følelsesløs holder jeg like godt avstand til hele gjengen. (Og det var det jeg mente med; "Dersom han er mann kan du ikke stole på ham.") Som sagt "brent barn ..." ← Jaja, det er jo virkelig håp i det Er helt sikker på at alle på singelforumet setter pris på å høre at alle menn ikke kan stoles på, som om det er en sannhet :-D Lykke til videre i dine erfaringer med det motsatte kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå