Gå til innhold

Hvordan skal

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Når dere "ser" etter en potensiell kjæreste hva tiltrekkes dere av? Er det slik at like barn leker best eller motsetninger tiltrekker hverandre?

Utseendemessig tiltrekkes jeg av "lave menn" 1.70-1.75 ( er høy selv )så vil jeg gjerne ha en som er lavere enn meg;) gjerne store blå øyne, relativt tynn-og så liker jeg faktisk kommunefarget hår :)

Selv er jeg 1.75, store brune øyne-egentlig brunette men er blondine for øyeblikket- blir kanskje motsetninger som tiltrekker meg her..

Hva ser dere etter fysisk sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiltrekkes av dem som er høyere enn meg, svart hår, brune øyne, nydelig smil og glimt i øyet.

Selv er jeg 170, mellomblondt hår og blå øyne. Muligens jeg går for motsetninger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette medfører muligens rå latter, men har ærlig talt ikke noen spesifikke ønsker når det kommer til utseendet. Det er innholdet som må stemme.

Har følt meg tiltrukket av svært forskjellige utseender. Fra de korte til de mediumhøye, fra de magre til de tykkfalne, blonde, mørkhårede og rødhårede. Men da har gjerne innholdet hatt noen fellestrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han må være mest mulig lik meg selv :ler: altså:

- ikke for tynn eller for tjukk

- et hår som er godt å ta i

- glimt i øyet

- hvite tenner, men gjerne med personlighet

Siden jeg har "slitt ut" en del høye lyse menn, så tenkte jeg nå at jeg skulle gå for de mørke lave.........men ingen har meldt seg så langt.

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Sånn generelt har jeg ingen helt klare preferanser, får liksom ikke gjort meg inntrykk av en fyr før jeg har snakket med ham.

Men sånn helt overflatisk, han i The Devil Wears Prada.. å han var deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor

hun må veie 1000 kilo. Være 100 år gammel ha en hand med bare en finger og to ben som bare går ned til knærene så må hun være skallet

og ingen nese eller tenner.

eller så må hun se ut som Zooey Deschanel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen er rundt 1,85, rundt 80 kilo, muskuløs uten å være "perfekt", litt kraftige armer (pinglearmer er nedtur..) dvs sterke armer som kan løfte meg opp og bære meg dit det måtte passe :sjarmor: kort hår, hårfarge er ikke så viktig, over middels pent ansikt, hender som ikke kan holdes borte fra MEG :sjarmor: , IKKE glattbarbert, men velfrisert :sjarmor: Og en intelligent hjerne og et varmt hjerte som banker for meg.. ;)

Jepp, that about wraps it up! :) Si gjerne fra hvis noen ser han! Jeg lover å ta godt vare på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere enn meg....større enn meg....

Litt muskuløs...

Gjerne mørk og rufsete i hår....

Fin holdning...

Ellers så veier de indre tingene 1000 ganger mer for meg.....

Trygg,snill, ærlig, morsom, optimist (siden jeg er pessimist)

Har ennå ikke funnet han..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_metalheart_*
Høyere enn meg....større enn meg....

Litt muskuløs...

Gjerne mørk og rufsete i hår....

Fin holdning...

Ellers så veier de indre tingene 1000 ganger mer for meg.....

Trygg,snill, ærlig, morsom, optimist (siden jeg er pessimist)

Har ennå ikke funnet han..... :sjenert:

Snill, glad i lidenskapelig sex, 160 - 175cm høy. Blodt langt hår eller mørkt langt hår. Pene tenner og slank/tynn. Å kysse ett krater ødelagt av dårlig tannpuss og aminosyrer fra cola er ikke akkuratt særlig turn on.

Og rumpa hennes kan godt være spretten og fin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ja, det er faktisk det  :sjenert:

Får bli snill gutt da...ikke noen annen løsning....

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange jenter du får

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bli snill gutt da...ikke noen annen løsning....

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange jenter du får

;)

Jammen... Jammen... Jeg vil ha begge deler!!! :sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Å fytti! Jeg hadde jo vært DEN damemagneten, om jeg ikke hadde hatt en så råtten personlighet  :sur:

Vel, du har vel sikkert truffet damer som er "fin til hun åpnet munnen". Kanskje du er det mannlige motstykket til slike damer? :hoho:

Min drømmemann er over 180, men under 2 meter, gjerne blond, atletisk (men senesterk framfor overdimensjonert), intelligent, og uten irriterende uvaner (typen: le høylydt av egne vitser, spille luftgitar, spille luftslagverk, fise, rape og le høyt av det....) Og så er han selvsagt usannsynlig intelligent, men ikke mer enn meg. ;)

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...