mee mee Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 (endret) hvordan sko ville dere valgt til dette skjørtet? har kjøpt det i svart farge, og skal ha en sort topp til det. http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Endret 12. november 2006 av mee mee
Arwen Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 jeg kommer inn på aftenposten med linken din jeg, selv om jeg ser den er til laredoute :klø:
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Synst kanskje det hadde vert fint med ballerina sko til det skjørtet. Svarte sko funker alltids atmed annet svart. Men gull hadde også vert fint, og ganske en liten gullveske atmed?
Ginen Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Går for gull jeg også Gull-tilbehør, enten ballerina eller tynne, lekre sandaler.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Til et svart antrekk kan du jo ha hvilke som helst sko. Det er noen kjempesøte gull/bronse-sko på Bianco nå. Men du... HVORDAN sko? Hører du ikke hvor feil det er
lillesky Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 jeg kommer inn på aftenposten med linken din jeg, selv om jeg ser den er til laredoute :klø: ← Jeg kommer inn på dette skjørtet.
mee mee Skrevet 12. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2006 Jeg kommer inn på dette skjørtet. ← tok bort den gamle linken..
mee mee Skrevet 12. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2006 på toppen jeg skal bruke er net noen gull detaljer og! HVILKEN sko blir det da.. tar meg en tur på bianco
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Det heter ikke HVILKEN sko såfremt du ikke har bare en fot. Har du to føtter trenger du to sko og da heter det HVILKE sko.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 I dette tilfellet blir det HVA SLAGS sko. Skal du bruke HVILKE, må du ha noen å velge mellom. Det har du ikke her, så da blir det HVA SLAGS.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 Noen lette sandaler med stiletthæler. Jeg likte skjørtet forresten. Blir lekkert.
Gjest Leiababe Skrevet 12. november 2006 #13 Skrevet 12. november 2006 Gull-pumps og evt ei gullveske til. Synes da det er stilig med små vesker som feks konvolutt veske. Til skjørt synes jeg det er absolutt penest med høyhælte sko, i alle fall hvis man pynter seg. Flate sko er mer til hverdags. Synes jeg da
Mischa Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 Tror du står ganske fritt i forhold til valg av skotypen, er vel kanskje mer begivenheten som avgjør? Om det er et finere selskap ville jeg valgt noen (som nevnt) penere sandaler eller pyntede ballerinasko, men tror også Mary Janes og t-strap shoes kan funke til dette skjørtet. Kjører du et helt sort antrekk ville jeg valgt accessoirer i enten metaller (gull, sølv..) eller farger for å sprite opp antrekket. Noen av trendene denne høsten/vinteren er jo juvelfarger - så å gå for en dyp lilla satinveske og å plukke opp denne fargen i matchende smykker eller eks hårpynt kan være en idee.. Gull er jo fortsatt stort, så er enig med mange av de andre om at det er en mulighet, men synes også her det kan være finere å velge f.eks. en farget veske med gullpynt på for så å plukke opp fargen i skoene.. Kler du sølvsmykker bedre enn gull, så velg tilbehør med sølvtoner/detaljer som du igjen kan reflektere i kjeder/ringer/armbånd Huff rotete innlegg dette.. er ikke så flink på å forklare med bare ord:) Og for all del, best å sikre seg ting nå! Fordi plutselig er alt revet vekk og det aller meste av julesortimentet er allerede kommet til butikkene, så ingen vits å sitte å vente på noe mer!
Catzy Skrevet 12. november 2006 #15 Skrevet 12. november 2006 Tenker ballerinasko eller høyhælte sko med rund tupp. Det er et veldig søtt skjørt, funker ikke med veldig spisse sko til sånt, synes jeg. Kanskje litt spisse likevel, noe sånt som disse?
mee mee Skrevet 13. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 13. november 2006 takk for tips alle sammen! nå har jeg en anelse hva jeg skal se etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå