Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt drømmefanger, å hva er prisen på disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På eBay UK er det ganske mange, noen av dem er på Buy it now for ett pund (kr. 12,50). Eller er det vanlige butikker du er ute etter?

Skrevet

Jeg har kjøpt min av en indianer i Navajoreservatet i USA, men det blir kanskje litt langt ;) ...

For øvrig så jeg drømmefangere i går på kjøpesenteret i Tøcksfors i en butikk som selger "etnisk nips". Det finnes det jo mange butikker som gjør, så kanskje du kan kikke der?

Skrevet

I oslo er det en butikk som heter shangri la som ha drømmefangere. Rundt hundrelappen for de billigste tror jeg. Butikken ligger nesten helt nede ved jernbanetorget. Husker ikke gatenavnet akkurat nå.

Skrevet

Takk for tips alle sammen :)

På eBay UK er det ganske mange, noen av dem er på Buy it now for ett pund (kr. 12,50). Eller er det vanlige butikker du er ute etter?

Var vel egentlig vanlig butikk jeg var ute etter, eller noe alternative greier som er i mange norske byer.

Skrevet

Scorpius er i både Bergen og Oslo, der selger de i allefall drømmefangere.

Skrevet
Scorpius er i både Bergen og Oslo, der selger de i allefall drømmefangere.

tror de har den butikken i stavanger også...

Skrevet
tror de har den butikken i stavanger også...

Ja, den er i Stavanger også. Rett ved det lille vannet bak domkirka. I Oslo så er Scorpius på Grünerløkka! :)

Skrevet

På Lille Arkan i Oslo (Youngstorgets Terrasse) selger de både små og store drømmefangere

www.denlillearkana.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...