Gjest ts Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt drømmefanger, å hva er prisen på disse?
Meaty Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 På eBay UK er det ganske mange, noen av dem er på Buy it now for ett pund (kr. 12,50). Eller er det vanlige butikker du er ute etter?
Leo Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Jeg har kjøpt min av en indianer i Navajoreservatet i USA, men det blir kanskje litt langt ... For øvrig så jeg drømmefangere i går på kjøpesenteret i Tøcksfors i en butikk som selger "etnisk nips". Det finnes det jo mange butikker som gjør, så kanskje du kan kikke der?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 I oslo er det en butikk som heter shangri la som ha drømmefangere. Rundt hundrelappen for de billigste tror jeg. Butikken ligger nesten helt nede ved jernbanetorget. Husker ikke gatenavnet akkurat nå.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Takk for tips alle sammen På eBay UK er det ganske mange, noen av dem er på Buy it now for ett pund (kr. 12,50). Eller er det vanlige butikker du er ute etter? ← Var vel egentlig vanlig butikk jeg var ute etter, eller noe alternative greier som er i mange norske byer.
Susannah Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Scorpius er i både Bergen og Oslo, der selger de i allefall drømmefangere.
Krista83 Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Scorpius er i både Bergen og Oslo, der selger de i allefall drømmefangere. ← tror de har den butikken i stavanger også...
~white lady~ Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 tror de har den butikken i stavanger også... ← Ja, den er i Stavanger også. Rett ved det lille vannet bak domkirka. I Oslo så er Scorpius på Grünerløkka!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 På Lille Arkan i Oslo (Youngstorgets Terrasse) selger de både små og store drømmefangere www.denlillearkana.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå