Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken babycall har/hadde du, og er/var du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og bruker fortsatt Super Nova, og er veldig fornøyde!!

Skrevet

Vi har også super Nova og er kjempe happy. Men den er super sensetiv så hvis det er litt støy der barnet skal sove så slår den inn veldig ofte. Men det er jo godt å vite også at den plukker opp alt. :)

Skrevet

Har en Super Nova som er 9 år gammel. Den funker som bare det!

Skrevet

Vi har SuperNova. Kjøpte den for 4,5 år siden og den funker ennå. Men bruker den ikke så ofte lenger.

Det eneste som er negativt med den er at receiver-parten ikke kan lades samtidig som den er på. Tror ikke det skal være slik.

Skrevet

Har en Philips der begge kan brukes både på nett og batteri.

Det var viktig for oss.

Skrevet

Vi har denne og er kjempefornøyd! Syns han er så liten enda, så det er veldig deilig å kunne legge han for kvelden mens jeg er nede i stua og alikevel ha "kontroll" på han.

Skrevet
Vi har denne og er kjempefornøyd! Syns han er så liten enda, så det er veldig deilig å kunne legge han for kvelden mens jeg er nede i stua og alikevel ha "kontroll" på han.

Hva betalte du for den?

Skrevet
Hva betalte du for den?

1999,- på babyshop.

Litt dyrt, men absolutt verdt det!

Skrevet

Ville bare si noe vedrørende baby-call med skjerm.

Husker ikke hvilket merke vi har, fordi vi aldri bruker den etter at vi ved tilfeldighet oppdaget at den slo inn på tv slik at jeg kunne se samboeren min sitte sammen med babyen på soverommet en kveld på tv-en vår i stuen.

Da kom jeg til å tenke på når den har stått på og alle de gangene jeg har ligget og ammet og vært ganske avkledd på samme rommet og lurer litt på om alle naboene også har sett oss på sine tv-skjermer. Det var skikkelig ekkelt å oppdage!

Den er ikke i bruk lenger, det er helt sikkert!

Skrevet
Ville bare si noe vedrørende baby-call med skjerm.

Husker ikke hvilket merke vi har, fordi vi aldri bruker den etter at vi ved tilfeldighet oppdaget at den slo inn på tv slik at jeg kunne se samboeren min sitte sammen med babyen på soverommet en kveld på tv-en vår i stuen.

Da kom jeg til å tenke på når den har stått på og alle de gangene jeg har ligget og ammet og vært ganske avkledd på samme rommet og lurer litt på om alle naboene også har sett oss på sine tv-skjermer. Det var skikkelig ekkelt å oppdage!

Den er ikke i bruk lenger, det er helt sikkert!

:overrasket: oj.

Jeg har søkt litt rundt (tror ikke vi trenger med skjerm uansett) og funnet ut at denne har vært best i test. *vurdere*

Skrevet

Den har vi og er feldig fornøyd. Fikk inn ambulansen en gang da, men byttet kanal og har ikke hørt andre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...