Gå til innhold

Rundbrennere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Noen her som har falt for grepene til en sånn en før? Visste dere at han var en rundbrenner før det skjedde eller kom dette fram etterpå? Kan det være spennende i seg selv å pule en fyr som har draget og benytter seg av det? smigrende på et vis kanskje. Kaare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SMIGRENDE??? Du tuller.

Det finnes lite som er mindre smigrende enn en slesk, player som egler seg innpå alt han ser og tror han er uimotståelig.

Skrevet

Hepp hepp. Enig med Reven. Er ikke annet å si om det.

Nesten ....

Du går ikke bevisst til seng med en player. Du er så uheldig å tro at han er seriøs. Hadde han ikke hatt evnen til å finne de verste, mest lettlurte fjolsene blant oss ville det blitt pinlig lite sex på fyren.

Sånn er det med den saken ...

Skrevet (endret)

Hva om han er ærlig om at han ikke ønsker noe fast forhold, men at [bare] sex er helt topp?

Endret av Top Gun
Skrevet

Man kan ikke vite om sexen er topp før man har prøvd. Og en hel del er uinteressert i å prøve ut 50 til 100 mann for muligens å finne en som er halvgod i senga. For så bare å la det bli med et knull? Må jo bli nedtur uansett hvordan du ser på det.

Skrevet

Ja, en lokal og meget velkjent rundbrenner prøvde seg på meg en helg på byen og fikk napp. Jeg så litt ned på ham i ettertid, i form av at jeg aldri ville ha truffet ham igjen, og dessuten var han dårlig i sengen. Jeg ser på ham som litt billig og brukt, i og med at han har vært borte på så mange damer.

Skrevet (endret)
Du går ikke bevisst til seng med en player. Du er så uheldig å tro at han er seriøs. Hadde han ikke hatt evnen til å finne de verste, mest lettlurte fjolsene blant oss ville det blitt pinlig lite sex på fyren.

Sånn er det med den saken ...

Tull, jenter har da one-night stands de også, de er ikke nødvendigvis lettlurte av den grunn.

Endret av Eir
Skrevet

Så vi har kvinnelige playere også. Likestillingen har kommet langt. Hurra for fremskrittet, eller er det en fallitt å synke ned på samme nivå?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja, en lokal og meget velkjent rundbrenner prøvde seg på meg en helg på byen og fikk napp. Jeg så litt ned på ham i ettertid, i form av at jeg aldri ville ha truffet ham igjen, og dessuten var han dårlig i sengen. Jeg ser på ham som litt billig og brukt, i og med at han har vært borte på så mange damer.

'

Du ga han jo napp med en gang, hvorfor er det da han som er billig og ikke du?

Skrevet
Man kan ikke vite om sexen er topp før man har prøvd. Og en hel del er uinteressert i å prøve ut 50 til 100 mann for muligens å finne en som er halvgod i senga. For så bare å la det bli med et knull? Må jo bli nedtur uansett hvordan du ser på det.

Jeg sa at "sex er topp" ikke "sexen er topp".
Skrevet
Hva om han er ærlig om at han ikke ønsker noe fast forhold, men at sex er helt topp?

Da synes ikke jeg h*n er en rundbrenner. Ordet rundbrenner er negativt ladet og beskriver etter min oppfatning en som har sex med mange, men lover flere av sexpartnerne mer enn bare sex.

Skrevet
Hva om han er ærlig om at han ikke ønsker noe fast forhold, men at sex er helt topp?

Da er han jo ingen rundbrenner. :sprettoy:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
'

Du ga han jo napp med en gang, hvorfor er det da han som er billig og ikke du?

:Nikke: Syntes egentlig det litt billig å ligge med en rundbrenner, når man vet at han er det på forhånd..

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet (endret)

Hva er du for en løstøs, kaare? Fysjadeg! Skaff deg litt stabilitet.

Endret av Ferskvannsblekksprut
Skrevet

HaHa! Kaare høres ut som et guttenavn... øhhm?!?!?!

Skrevet

Smigrende å bli sjekket opp av en som knuller alt som "har puls"? Neppe! Betyr ikke at jeg ikke ville hatt sex med fyren hvis han var en ellers grei fyr med dårlig rykte. Som mange nevner; jenter har også ONS, men smigret ville jeg ikke blitt. Blir det samme som typer som skryter av det etter at de har hatt sex med ei de senere kaller billig - da skjønner jeg ikke helt hva de er så stolte av...

Sleske playertyper er så turn off at sex ville vært utelukket.

De mest "vellykkede" playerne/rundbrennerne er vel nettopp de som det ikke lyser player av lang vei, de er hverken sleske og innpåslitne, eller lover gull og grønne skoger.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
HaHa! Kaare høres ut som et guttenavn... øhhm?!?!?!

Kåre er vel en mann? Men begge kjønn kan være tøs, iallfall når de driver på sånn :P

Skrevet

Jeg har hatt sex med mange rundbrennere. På den tiden var jeg singel og ute etter det samme som de: utelukkende sex. (med kondom ja)

Et par av disse mennene hadde jeg som elskere i flere år, fra og til. Jeg brydde meg fint lite om hva de holdt på med når de ikke var hos meg.

Det finnes nok menn der ute som oppfattet meg som en rundbrenner også, noe jeg helt klart var ;) Men jeg var alltid ærlig om at jeg hadde flere og at jeg ikke ønsket noe forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...