Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 for et påfunn! http://www.worth1000.com/entries/280000/280217wCEb_w.jpg
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Må merke linken en gang til og trykke enter.
Shoegal Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Funker ikke hos meg. Men så er jeg ikke noen katte-fan heller, så kanskje likegreit for min del
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Du vil ha en sprettekatt. De er jo troll i eske uten eska :O
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Njææ... Vettikke det... Synes katter er skumle, og har drømt om sprettekatter før, nemlig. Bare at da stod jeg midt i et sånn froskespill, men i stedet for frosker så kom det sprettekatter som jeg måtte banke med et balltre. Sykt?Ja.
Shoegal Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Njææ... Vettikke det... Synes katter er skumle, og har drømt om sprettekatter før, nemlig. Bare at da stod jeg midt i et sånn froskespill, men i stedet for frosker så kom det sprettekatter som jeg måtte banke med et balltre. Sykt?Ja. ← Og det var meg som hadde falt ut igjen
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Æh, de var ekle! Men jeg liker egentlig sprettekatter. Katter som spretter opp i fanget og vil kose for eksempel
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Nesj, de var jo bare kozbamz!
Gjest Borghild Skrevet 18. november 2006 #13 Skrevet 18. november 2006 Avataren din er fryktelig skummel, blekksprut. Og jeg ser ingen sprettekatter.
Gjest Miloine Skrevet 18. november 2006 #15 Skrevet 18. november 2006 (endret) Er jeg skummel ← Neheeei, du er den søteste og morsomste her inne så desså Borghild derimot ser veldig skummel ut, minner meg litt om Gjertrud fra "the Julekalender" Gal dame og sikkert gift med Olav Foretrekker faktisk burkakledde indianere fra nederland, de er mindre skumle og Ferskbannsblekksprut er NYDELIG i forhold og sletts ikke farlig/skummel Hun er bare god og snill *engel med farvet glorie* Endret 18. november 2006 av Miloine
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 18. november 2006 #16 Skrevet 18. november 2006 Jeg syns jeg ligner på deg, jeg
Gjest Miloine Skrevet 18. november 2006 #17 Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg syns jeg ligner på deg, jeg ← jo, igrunn så gjør du det da bare litt finere kanskje...... Sprettkattene var også flotte - lang hale + hodet, det er jo stoltheten til kattene det da Endret 18. november 2006 av Miloine
Gjest Borghild Skrevet 19. november 2006 #18 Skrevet 19. november 2006 Neheeei, du er den søteste og morsomste her inne så desså Borghild derimot ser veldig skummel ut, minner meg litt om Gjertrud fra "the Julekalender" Gal dame og sikkert gift med Olav Foretrekker faktisk burkakledde indianere fra nederland, de er mindre skumle og Ferskbannsblekksprut er NYDELIG i forhold og sletts ikke farlig/skummel Hun er bare god og snill *engel med farvet glorie* ← Hvaaaaaaaaa? Er jeg skummel? Gjertrud er min tante og mitt forbilde og jeg er gift med Olaf, ikke Olav. OLAF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå