Gå til innhold

Sprettekatter

Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må merke linken en gang til og trykke enter.

Skrevet

Funker ikke hos meg. Men så er jeg ikke noen katte-fan heller, så kanskje likegreit for min del ;)

Skrevet

Du vil ha en sprettekatt. De er jo troll i eske uten eska :O

Skrevet

Njææ... Vettikke det... Synes katter er skumle, og har drømt om sprettekatter før, nemlig. Bare at da stod jeg midt i et sånn froskespill, men i stedet for frosker så kom det sprettekatter som jeg måtte banke med et balltre. Sykt?Ja.

Skrevet
Njææ... Vettikke det... Synes katter er skumle, og har drømt om sprettekatter før, nemlig. Bare at da stod jeg midt i et sånn froskespill, men i stedet for frosker så kom det sprettekatter som jeg måtte banke med et balltre. Sykt?Ja.

Og det var meg som hadde falt ut igjen ;)

Skrevet

Æh, de var ekle!

Men jeg liker egentlig sprettekatter.

Katter som spretter opp i fanget og vil kose for eksempel :smilorange:

Skrevet

Nesj, de var jo bare kozbamz!

Gjest Borghild
Skrevet

Avataren din er fryktelig skummel, blekksprut. Og jeg ser ingen sprettekatter.

Skrevet (endret)
Er jeg skummel :(

Neheeei, du er den søteste og morsomste her inne så desså ;)

Borghild derimot ser veldig skummel ut, minner meg litt om Gjertrud fra "the Julekalender" :overrasket: Gal dame og sikkert gift med Olav

Foretrekker faktisk burkakledde indianere fra nederland, de er mindre skumle og Ferskbannsblekksprut er NYDELIG i forhold og sletts ikke farlig/skummel

Hun er bare god og snill *engel med farvet glorie* ;)

Endret av Miloine
Skrevet

Jeg syns jeg ligner på deg, jeg :Hehe:

Skrevet (endret)
Jeg syns jeg ligner på deg, jeg :Hehe:

:ler: jo, igrunn så gjør du det da :twisted::hoho: bare litt finere kanskje......

Sprettkattene var også flotte - lang hale + hodet, det er jo stoltheten til kattene det da ;)

Endret av Miloine
Gjest Borghild
Skrevet
Neheeei, du er den søteste og morsomste her inne så desså  ;)

Borghild derimot ser veldig skummel ut, minner meg litt om Gjertrud fra "the Julekalender"  :overrasket: Gal dame og sikkert gift med Olav

Foretrekker faktisk burkakledde indianere fra nederland, de er mindre skumle og Ferskbannsblekksprut er NYDELIG i forhold og sletts ikke farlig/skummel

Hun er bare god og snill *engel med farvet glorie*  ;)

Hvaaaaaaaaa? Er jeg skummel? Gjertrud er min tante og mitt forbilde og jeg er gift med Olaf, ikke Olav. OLAF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...