Gå til innhold

lit lei maset

ATV

Anbefalte innlegg

saken er at jeg har bodd alene med ungen min i mange år nå, og da er det mange ( inkludert min datter) som mener bestemt at jeg virkelig vil ha godt av å finne meg ei dame snart.

til og med legen min sa på fredag "ATV, jeg annbefaller deg og få en kjæreste snart, du burde ikke ha problemer med det du", jeg spurte pent om en blå resept men han mente jeg klarte det uten resept.

på jobb skravler alle om meg og eventuelt en dame, fremmer forslag om hvem og prøver og prakke på meg single venninder.

siste nå er at de mener jeg burde ta n ukes ferie i thayland! liksom jeg kan prate thay!

toopa seg vel egentlig når legen min spurte om jeg ronka mye (brukte faktisk de ordene ja, grise lege!)

så kommer da spørsmålet til meg selv, vil jeg ha dame?

joda, i perioder vil jeg vel det, men venter vel på at damene skal ta i bruk kølappautomaten jeg har montert utenfor så den blir brukt lit før den ruster bort.

så hvor finner man da damer da? ikke i stua mi hvertfall, og det er for det meste her jeg er i helger osv.

prøver og forklare følgende (fast frase jeg leverer ved masing): kommer det ei som minner om en sommernatt og ser ut som misses right så legger jeg meg ikke på magan og roper på hjelp, men jeg har ikke dårlig tid, tar ikke det første og beste og misses right må jaggu leite godt skal hu finne meg her i stua...

er dette et vanelig problem for oss single eller er det jeg som velger feil folk og omgås med? prøver alle og gifte meg bort i frykt for at jeg blir desperat og prøver meg på de eller er de kunn velmenende og en gratis billet ved porten der oppe de er ute etter?

jeg har ikke dårlig tid.

vi single må holde sammen før kjærleiken kommer og tar oss sier nå jeg!

ha en strålende dag videre er du snill........

:husarbeid::husarbeid::husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi single må holde sammen før kjærleiken kommer og tar oss sier nå jeg!

ha en strålende dag videre er du snill........

he he, bra skrevet...

ville ikke forundre meg om noe av grunnen er som du skrev, redsel for at vi single skal prøve oss på de vi ikke bør prøve oss på.

personlig så tror jeg også det er en grad av misunnelse inne i bildet, jeg har venner som er single og jeg har venner som ikke er det.

de som konsekvent prøver å "gi meg bort" er uten unntak de som er opptatt selv, de verste er de som har barn.

Endret av minienthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel enslig forsørger selv jeg - og merker det godt! Tror egentlig alle merker det når de når en viss alder. Ikke bry deg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Veldig velkjent problemstilling. Men jeg har vært alene så mine venner har vel i stor utstrekkning gitt opp. Som singel foreldre har man gjerne nok å henge fingrene i. Fly på byen er lite interessant i allefall for meg. Har dessuten ungene 100%, så når skulle jeg fått tid.

Saken er jo nettopp også den at man ikke er villig til å ta alt bare for å ha noen å dele regninger med. Det blir litt slik det oppleves for meg når folk mener man bør ha "noen" der. I tillegg blir man jo så selvhjulpen at man ikke egentlig "trenger" noen. Men selskapet hadde jo vært hyggelig da. Likevel man vil jo ha noen man klaffer med da. Noen man kan le med og gråte med. Dele alt med. Foreløpig har jeg truffet pinlig få kandidater. Og de to gangene jeg faktisk har forelsket meg har det vært i uaktuelle kandidater (gifte). Noe min venninne sier er en forsvarsmekanisme som skal hindre meg fra å bli såret. Mulig hun har rett. Uansett ser det ut for meg som om også fremtiden vil bli tilbrakt singel. Man orker ikke løpe rundt og lete liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hva er det egentlig med oss single og de gifte?

er det forsvarsmekanisme som du sier eller er det slik at det uåpnålige frister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kommer da spørsmålet til meg selv, vil jeg ha dame?

joda, i perioder vil jeg vel det, men venter vel på at damene skal ta i bruk kølappautomaten jeg har montert utenfor så den blir brukt lit før den ruster bort.

så hvor finner man da damer da?

Nettet er jo et bra sted for å bli kjent med nye mennesker ! Her har du jo funnet fram til et sted for kvinner så her burde jo utvalget være godt!! ;)

Legg inn profil på en av 'datestedene' eller sleng deg med i diskusjonene på debattforum. Så vil du etterhvert kanskje treffe noen der du kan tenke deg å bli mer kjent med i RL.

Tror vel det å treffe noen er litt opp til en selv også - selv om det ikke alltid er så lett. Du kan jo lete i ditt eget nærmiljø - på skolen til barna osv. Men vil du selv ikke treffe noen og er åpen for det så gjør du det ikke. Du kan forsåvidt vente på å bli sjekke opp - men da øker jo sjansene for at det skal skje at du sender ut litt signaler selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror min venninne har et poeng. Det er nok helst en forsvarsmekanisme. Å bli (for) glad i et menneske du ikke har "lov" til å føle for er virkelig ikke noe å trakte etter. Tror ikke på teorien om at det er det uoppnåelige som frister. Hadde det vært noe i den teorien ville jeg vel ha vært på utkikk også når jeg var gift (for da var jo alle uoppnåelige). Men det var jeg ikke. Jeg var opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette et vanelig problem for oss single eller er det jeg som velger feil folk og omgås med? prøver alle og gifte meg bort i frykt for at jeg blir desperat og prøver meg på de eller er de kunn velmenende og en gratis billet ved porten der oppe de er ute etter?

jeg har ikke dårlig tid.

:husarbeid:  :husarbeid:  :husarbeid:

:ler: Tror det er ganske vanlig, ja. I løpet av mine mange single år så har jeg fått servert varianter av det der så mange ganger at jeg har mistet tellinga. Hadde fred en tid mens jeg rehabiliterte meg etter et brudd, men nå har de jammen begynt på'n igjen.

Masekoppene!

Men jeg velger i det lengste å tro at det er godt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende John

legen min sa på fredag "ATV, jeg annbefaller deg og få en kjæreste snart, du burde ikke ha problemer med det du",

siste nå er at de mener jeg burde ta n ukes ferie i thayland! liksom jeg kan prate thay!

toopa seg vel egentlig når legen min spurte om jeg ronka mye

Dette høres jo litt ekstremt ut, hehe :)

Går du rundt med store træler i hendene og et sultent blikk på alle kvinner du møter?

Jeg anbefaler deg å få en elskerinne eller to. Sunt for en mann å føle seg verdsatt seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...