Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kristin75 ikke innlogget
Skrevet

Hei!

Har vært til ultalyd på et offentlig sykehus, men der kunne de ikke fortelle meg kjønn. Reiste til Volvat (Bergen medisinske senter) for å få vite. det var såpass tidlig i svangerskapet at de ikke kunne se det. Dette er en privat klinikk.

Får jo ikke flere ultralydundersøkelser (og iallefall ikke når det er kun kjønn jeg vil vite) derfor må jeg ta det privat. Vet om flere gynekologer-spesialister, men for å gå til disse må en ha henvisning fra legen sin. Tror ikke akkurat legen min gir meg henvisning for å ta ultralyd for å vite kjønn.

Kunne godt tenke meg å tatt en ultralyd til for å sjekke kjønn, men IKKE volvat. Synes bildene var uklare osv. osv.

Har hørt om fargeskjermer ol. men aner ikke hvem som har det...

KK i Bergen skal visst være bra, men har som sagt allerede tatt en ultralyd, og får ikke to! så må ta privat neste gang...

Noen som vet??

Kristin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var for tidlig i svangerskapet til å se kjønn?

Når var du på UL da?

Skrevet

Hei,

Var på UL i uke 19. Han kunne ikke se noe tydelig, selv om han zoomet inn osv. Er ikke lett å se før 6 mnd. eller noe. Lett for å ta feil før det.

Men Spørsmålet mitt er om hvilke klinikker el. noe i Bergen som har bra ultralyder med fargebilder osv. ??

Kristin

Skrevet

Om babyen lå riktig til, ville man sett kjønn i uke 19.

De har UL på Danmarksplass, det private legesenteret der. Vet ikke om den er bra.

Skrevet

Hei,

Tilbake til MITT SPØRSMÅL: vet noen om noen bra ultrlydundersøkelser i Bergen. Men fargeskjerm osv. osv.

Vet om en del, men ikke om de er bra. Det er DET som er spørsmålet mitt.

Dessuten lå bebyen riktig til, det er derfor jeg vil ha en ultralydundersøkelse som er BRA, som kan se kjønn.

Kristin

Skrevet

Et lite råd: GULE SIDER!

Finn frem telefonen. RING!

Gjest Anonymous
Skrevet

hei,

DONE THAT!!!!

det jeg trenger er noen som har ERFARING fra ultralyder på de forskjellige.

Uff...nå blir jeg nesten litt irritert. Er det ingen som skjønner...??? La vær å skriv i så fall. :x

Ha en fin dag alle :D

Kristin

Skrevet

Beklager så meget for min prøvde hjelpsomhet.

Jeg har erfaring fra Ragnhild Eriksen i sentrum, FLOTT ultralyd! Gå dit du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...