Cupcake Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Istad da jeg spilte Sims2 fikk en av simmene plutselig se en psykolog eller noe sånt som hypnotiserte han bl.a. Hva var dette?? Han var veldig trøtt, hadde det noe med saken å gjøre? Aldri opplevd det før.
Arkana Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Psykologen/terapeuten kommer hvis simmen ligger på bunn på "aspiration meter" (vet ikke hva det heter på den norske versjonen, men det er altså ambisjonene til simmen).
Tabris Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jepp, har jeg også opplevd. Det er når aspirasjonsmeteret ligger på bunn, ja, når det er helt rødt. Litt morsomt.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Skjedde med ei av mine når jeg fikk barnevernet til å ta fra henne datteren, i tillegg til at tenåringssønnen gjorde det skikkelig dårlig på skolen.. *Ond latter*
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Skjedde med ei av mine når jeg fikk barnevernet til å ta fra henne datteren, i tillegg til at tenåringssønnen gjorde det skikkelig dårlig på skolen.. *Ond latter* ← HoHo så vittig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå