Gå til innhold

Ååå

Gjest Gjest_Lille meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille meg_*

Ååå, jeg holder på å bli sprø :tristbla: Er bare så forelska i en gutt, har sendt masse meldinger med han og vet han syns jeg er søt :sjenert: Så klarer jeg selvfølgelig det mesterstykket å si at jeg kanskje er forelsket i ham, for jeg er så sjenert noen ganger :grine: Og da svarer han at han: tror desverre ikke han er forelsket i meg.. Jeg vet jo han liker meg.. Vet til og med at han har likt meg siden i sommer.. Har likt ham like lenge.. Ser ham nesten hver dag, men vi hadde liksom ikke tenkt å fortelle noen om "oss" vi er like sjenerte begge to, ovenfor andre.. Og hans bror er en av mine fem beste venner, derfor møtes vi nesten aldri og aldri alene :tristbla: Han har bursdag i morgen.. Forslag til hva jeg kan gjøre da? Noe jeg kan skrive på sms? Vi pleide å sende sms hver eneste kveld i lenge over en måned, men nå er det 6 dager siden han har svart meg :( Vet at han har veldig mye å tenke på / drive med om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjell på å like noen og være forelska i dem.

Ta det som det er. Hvorfor ikke bare være venner? Kanskje følelser utvikler seg? Ro ned og slapp av :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...