Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 Ååå, jeg holder på å bli sprø Er bare så forelska i en gutt, har sendt masse meldinger med han og vet han syns jeg er søt Så klarer jeg selvfølgelig det mesterstykket å si at jeg kanskje er forelsket i ham, for jeg er så sjenert noen ganger Og da svarer han at han: tror desverre ikke han er forelsket i meg.. Jeg vet jo han liker meg.. Vet til og med at han har likt meg siden i sommer.. Har likt ham like lenge.. Ser ham nesten hver dag, men vi hadde liksom ikke tenkt å fortelle noen om "oss" vi er like sjenerte begge to, ovenfor andre.. Og hans bror er en av mine fem beste venner, derfor møtes vi nesten aldri og aldri alene Han har bursdag i morgen.. Forslag til hva jeg kan gjøre da? Noe jeg kan skrive på sms? Vi pleide å sende sms hver eneste kveld i lenge over en måned, men nå er det 6 dager siden han har svart meg Vet at han har veldig mye å tenke på / drive med om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 I morgen er da om noen få minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 11. november 2006 #3 Del Skrevet 11. november 2006 Han må jo bare være tankeleser altså Gjett hvem som nettop sendte melding til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Del Skrevet 12. november 2006 Han har jo sagt han ikke er forelska i deg! Hvor vanskelig er det å tolke det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 12. november 2006 #5 Del Skrevet 12. november 2006 Det er forskjell på å like noen og være forelska i dem. Ta det som det er. Hvorfor ikke bare være venner? Kanskje følelser utvikler seg? Ro ned og slapp av :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå