Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på å handle fra nok200 men er det ekte varer der?? Det er jo så billig at jeg egentlig er litt skeptisk...

Noen som har erfaringer??

takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at det er ekte ting der, men det er jo lov til og drømme, hehe.. Veldig dårlig gjort av folk asså, de burde virkelig skamme seg.

Skrevet
Jeg tviler på at det er ekte ting der, men det er jo lov til og drømme, hehe.. Veldig dårlig gjort av folk asså, de burde virkelig skamme seg.

:enig_anim: :enig::Nikke:

Skrevet

Jeg har kjøpt en lue derfra. Tror ikke det var fake.

Men, jeg synes siden var rimelig useriøs. Man fikk tilsendt en giro til en privat bankkonto. Min hadde "betalingsfrist" før jeg fikk pakken i posten. Jeg ville ikke handlet der.

Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer derfra. De klærne som blir tatt inn der, er vel rester de kjøper opp av andre? :klø:

Skrevet

Det kan virke som det er rester ja, siden de veldig ofte bare har noen få størrelser...

HAr best noe barnetøy, får se hva jeg synes når jeg får det, før jeg kjøper noe til meg selv...

Gjest Gjest_TBee_*
Skrevet

Jeg har flere ganger bestillt varer fra nok200 og det er ekte varer. Det kommer riktignok fra overskuddslageret, dvs. varer som de ikke lengre får solgt eller selger lite av i Usa.

Servicen er upåklagelig, både med hensyn til forespørsel via mail (svarer innen dagen etterpå). Jeg har bla returnert en vare og det gikk helt knirkefritt.

En god ide for tvilerne, er å lese det som står om firmaet. Der står det blant annet om hvorfor de har konto for innbetaling i Skandiabanken. For meg som bor på bygda med tregere postgang enn i byer, har jeg vært kjempefornøyd med at varen alltid har kommet innen 9 dager (selv om de reklamerer med flere dager). Nettstedet drives av norsk/amerikanere. Det ble mye skryt av nok200, men det har de ærlig fortjent.

Hilsen Tbee

Skrevet

HEi

Noen som har prøvd levis 515. Hvordan er de. Ligner de 529?

Gjest aldri mer
Skrevet

Jeg har bestilt fra Nok200. Pakken min ble borte i posten (eventuelt, så sendte de den aldri...de kunne ikke gi meg sporingsnr). Jeg hadde store problemer med å bevise at jeg aldri fikk pakken. Og siden regninga ligger i pakken, så sendte de meg jaggu kontonummeret sitt og ba meg om å betale for en pakke jeg ikke hadde fått :frustrert: Måtte skrive ørten mail, som de svarte på etter en evighet.

Drittside, drittservice. Ville ikke anbefalt det til noen.

Skrevet

Har handla masse der og alltid vært fornøyd. Noen pakker ble holdt tilbake i tollen for ei tid siden. Jeg hadde bestilt en genser som aldri kom. De skrev et hyggelig brev og fortalte at det var kunder som hadde oplevd å få giroer for pakker de aldre hadde fått (som h-n over?) noe de beklaget. De hadde fått min genser i retur og lurte på om jeg var interessert ennå.

Etter mitt syn kan du rolig handle derfra

Skrevet

PS. Jeg (over) har 515. Vet ikke om det er samme, men buksa er fin. Stor i størelsen, riktignok, da. Måtte bytte i en str. mindre.

Skrevet

Siden det er så mye gjestesynsing her, så kan jeg jo stå fram som registrert synser. Har handlet litt i nettbutikken det gjelder, bl.a. av merkene Quicksilver, Polo Jeans og Levis. Er ikke i tvil om at dette er ekte vare. Husk på at i USA er disse merkene nokså rimelige, trauste Levisjeans koster fra 25 - 40 dollar og Polo Jeans er heller ikke spesielt dyrt sett med våre øyne. De har noen varer fra årets kolleksjoner, men endel av det de selger er typiske outletvarer. Outlet er big business i USA, og jeg må si jeg beundrer de som står bak firmaet for forretningsideen. Det er klart at det er en uting når de sender med USPS - pakken kan ikke spores da, og å miste USPS-pakker har jeg opplevd med større, seriøse børsnoterte firmaer. At pakken forsvinnerbehøver ikke å være senders skyld. Det greieste og sikreste er etter min erfaring å bruke UPS.

Gjest hun som aldri fikk pakken
Skrevet

Det sier vel sitt at "firmaet" ikke kan sende inkasso, men i stedet for må mase via mail. (Eller anmelde..?)

Etter at jeg hadde sendt ørten mail og klaget på servisen deres, så fikk jeg altså svar om at jeg skulle sette inn penger på en konto. Jeg gjorde det ikke, og hørte ikke mer fra dem. Virket heller useriøst.

Skrevet

Er vel ikke verdens største firma, nei, men jeg har god erfaring med dem. Det at du setter penger inn på en konto gjør det jo ikke mindre seriøst. Du kan da bli lurt med kredittkort også. Les hva de skriver selv om sitt firma og hvorfor varene er billige og bedøm selv. Har altså bare positiv erfaring med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...