Gjest Frk Åberg Skrevet 12. november 2006 #21 Skrevet 12. november 2006 Jeg syns det kommer helt an på nyansen. Lys, beigerosa kan være veldig fint, syns jeg. Sjokkrosa kan også være morsomt. Men jeg syns man bør være forsiktig med å overdrive når man bruker rosa. Rosa klær i tillegg til rosa tilbehør (vesker, mobiltlf, smykker) blir litt i overkant, og jeg innrømmer at jeg blir litt skeptisk da. Noen ser ut til å ha helt dilla på rosa, og det syns jeg er litt rart. Men rosa plagg i riktig nyanse en gang i blant, har jeg ikke noe imot.
Gjest d'Arc Skrevet 12. november 2006 #22 Skrevet 12. november 2006 Rosa i små mengder er søtt, synes jeg. For mye blir kvalmt.
talin Skrevet 12. november 2006 #23 Skrevet 12. november 2006 Dårlige minner ifra siste forhold. Hun elsket rosa og var platina blondine.
Gjest Kaya83 Skrevet 12. november 2006 #24 Skrevet 12. november 2006 Djeez, folk som bruker ceriserosa.. Det er det styggeste jeg ser..
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #25 Skrevet 13. november 2006 Bruker gjerne rosa jeg. ← Me too, men er vel bimbo, da. Har ikke bleika hår, men er mørk og kler rosa. Men jeg går jo ikke i rosa fra topp til tå. Er ikke Barbie heller
TheHairyToothfairy Skrevet 14. november 2006 #26 Skrevet 14. november 2006 Jeg har fordommer mot menn i rosa klær, det innrømmer jeg glatt. Kvinner blir en annen greie. Ser ikke noe bimboaktig i det, i _utgangspunktet_. Og selv skal jeg bare holde godt kjeft, jeg har rosa bil tross alt.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #27 Skrevet 14. november 2006 Jeg er ALT ANNET enn en bimbo.. Og bruker ofte rosa. Rosa genser til dongeribukse, rosa dressjakke til dressbukse (av annen farge). Har også en rosa trenchcoat og en rosa veske.. Og bruker alt dette gladelig.. Gjennomført rosa stil derimot.. Wæh!
FantasDick Skrevet 14. november 2006 #28 Skrevet 14. november 2006 Skjønner ikke hvorfor man er "bimbo" hvis man bruker rosa klær? Er man "satanister" hvis man bruker sorte klær, da? Eller "uskylden selv" om man bruker hvite klær? Synes dere er litt vel fordomsfulle og dømmende her; sette mennesker i bås etter hvilken farge de har på klærne sine. Jeg bruker gjerne rosa, jeg! Synes det er en flott farge, både lys babyrosa og litt mørkere nyanser.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #29 Skrevet 14. november 2006 Djeez, folk som bruker ceriserosa.. Det er det styggeste jeg ser.. ← Jøss, da ser du ikke mye stygt.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. november 2006 #30 Skrevet 14. november 2006 Det er vel andre ting enn en farge som skal til for å avgjøre om en jente er bimbo, men at rosa ikke har noe på et klesplagg å gjøre skriver jeg gjerne under på.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. november 2006 #31 Skrevet 15. november 2006 Dårlige minner ifra siste forhold. Hun elsket rosa og var platina blondine. ← Hehe.. Hvis du syns det var så fælt hvorfor ble du/var du sammen med henne da? Jeg er enig med mange her, rosa kan være "bimbo", men jeg mener at det skal litt mer til enn bare en rosa topp, må være andre ting også for at jeg skal tenke at "hun der så bimbo ut", f.eks som noen her nevner; bleket hår, rosa lipgloss, silikon osv.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #32 Skrevet 15. november 2006 Jeg kler meg i mye rosa, har bleket hår og ser ut som en bimbo, men jeg er ikke en bimbo fordi! er ikke dum jeg. Jeg er egentlig brunette da. Rosa kler meg har jeg fått høre fra andre, og fremhever mitt vakre jeg.
Prinsessepaien Skrevet 15. november 2006 #33 Skrevet 15. november 2006 Jeg elsker rosa... Er ganske dolly da, men bimbo er kanskje det siste man kan beskylde meg for... Men generelt synes jeg fol kan styre unna farger som de ikke kler.. Tror det er det som er problemet med mange at de velger klær og farger etter hvilket image de er ute etter og ikke etter hva de faktisk kler..
talin Skrevet 15. november 2006 #34 Skrevet 15. november 2006 Hehe.. Hvis du syns det var så fælt hvorfor ble du/var du sammen med henne da? Jeg er enig med mange her, rosa kan være "bimbo", Fordi hennes store forhold til rosa vise seg senere.
Gjest Sumiko Skrevet 15. november 2006 #35 Skrevet 15. november 2006 Rosa i små doser til riktig tilbehør kan passere.
Sukkersøta Skrevet 15. november 2006 #36 Skrevet 15. november 2006 Tror ikke jeg har noe som er rosa uten noen sokker.... Hver sin smak... Gutter i rosa..fysj...ille
Jane How Skrevet 15. november 2006 #37 Skrevet 15. november 2006 Det er helheten som sier om noen er bimbo, ikke om man bruker et rosa plagg. Men rosa framhever og forsterker en allerede bimbo.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #39 Skrevet 16. november 2006 Nå må dere gi dere.. Her sitter jeg .. en normal sporty gutte-jente i jeans, sneakers og en en lilla-rosa genser... Ikke noe bimboaktig med meg.. Men jeg kler rød-farger best.. Og bruker derfor rødt og en del røde rosafarger mye på gensere osv. Og jeg finnes ikke bimbo!!! Jeg jobber forresten på en mannsdominert arbeidsplass og går mer som "en av gutta".. blir knapt lagt merke til at jeg er av hunkjønn en gang..
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #40 Skrevet 16. november 2006 Jeg liker rosa godt. Og jeg er veldig langt fra bimbo... Kler meg ikke bare i rosa da, men syns det er en fin farge. ← samme her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå