Gå til innhold

Vandrerhjem

Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Jeg fant Haraldsheim i Oslo på nett, og tittet litt på priser og sånt. Da ser jeg at det ike er tillatt å bruke soveposer..?

Er det noen som har peil. på hva som er vitsen med en slik regel? Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hygiene... De setter en slik regel fordi man av erfaring vet at backpackere o.l. ofte har dårlige muligheter for å få vasket soveposen og seg selv underveis på turen. Når man da også kanskje sover under åpen himmel i blandt, og er på reise lenge... Ja da kan man vel tenke seg selv hvordan det kan bli!

/Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

Som sofie sier...

Og at eventuelle lopper osv. ikke skal forekomme. I og med at backpackere ofte drar fra plass til plass, kan en jo ikke utelukke lopper.

Så vær glad for at du ikke får bruke din egen sovepose du'.Da får ingen andre det heller..

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har selv benyttet vandrehjem med god erfaring. Det var sengetøy der, men du kunne enten ha med trekk/laken selv eller leie. Hvem vet hvor jeg har vert med mitt sengetøy? Det kan ha vert like mye på farten som en sovepose?

Det er rimelig å bo på vandrehjem. Det var veldig god frokost også. Hyggelig betjening. Rent og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...