Gjest loren Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Skal på julebord på fredag og kjøpte meg kjole idag. Den er stroppeløs, så jeg vil ha en stroppeløs BH til. Har ikke sjekket akkurat nå, men syns ikke å ha sett stroppeløse til DDcup (Jeg er 80-85DD) på noen av kjedebutikkene. Noen som vet hvor jeg får tak i? Så såvidt på LaLina sin nettside, men vet ikke om jeg får rota meg dit iløpet av uka for jeg jobber til 17:00 hver dag ,og vet ikke hvor lenge de har åpent...? Eller vet noen om "Det lille under" i Karl Johans gate er åpent etter 17:00? Eller finnes det en butikk på et kjøpesenter mellom Oslo og Asker som har en undertøysbutikk med litt utvalg i størrelser? Trur ikke sjefen helt skjønner problemet om jeg må ta ut en time fri for å shoppe undertøy hihi ---- Kan jeg forøvrig bruke svarte sko med sølvpynt (et litt stort hjerte på hver sko) til en kjole som er i "beigeshimmer" med mørkere beige mønster? Tenkte å ha et svart sjal til.. Men hadde tenkt meg smykker i gull.. synes det er penere mot beige, så da blir kanskje sølv på skoene merkelig? Har et par i lysere beige, men de er veldig lyse igjen, så jeg vet ikke helt...
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 På Cubus pleier de og ha store bh størrelser og de har åpent til 1800 på lørdager om jeg ikke tar helt feil..jeg har selv nødsshoppet øyenvipper der. Ellers så er La sensa i Bogstadveien genial, de har det meste til puppene Når det gjelder disse skoene dine med sølvdekor på, så ville jeg ha droppet de når du har gull andre steder, det blir ikke pent og blande. Sats heller på en sofistikert stil enn en rotete en.
Catzy Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Har funnet stroppeløs BH i 70DD på Lindex, og synes de har større utvalg i 80-85. Så jeg ville prøvd Lindex, og kanskje Cubus og Kappahl. Det er en "Det lille under" butikk på Paleet. De har åpent til 20 på hverdager og 18 på lørdager. http://www.paleet.no/ Tilsvarende med Byporten, hvor de bl.a. har La Senza. På Oslo City har de en ganske stor Lindex-butikk, som andre her på forumet har nevnt at har godt utvalg på undertøy. Der har de også BodiMondi i tillegg til Cubus og Kappahl.
Gjest Bex Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Heisann På Sandvika Storsenter er det en undertøysbutikk som er ganske bra, Marinka. Men husk at stroppeløs BH sjelden blir bra, og hvertfall ikke når puppene er store. Jeg har noen ganger byttet ut/kamuflert stroppene på gode BHer med bånd med perler eller noe som matcher kjolen. Kan det funke? Du kan jo finne telefonnummeret til Marinka på Sandvika Storsenter sine hjemmesider, og ringe og høre hva de har i din størrelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå