Gjest Lanyah Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Har ikke penger nå....! Bruker jo spesielle produkter, så jeg vil ikke kjøpe dagligvare produkter..., noen råd?
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hvor lenge er det til du skal kjøpe nye produkter da? Eneste jeg kan komme på er at du kan kjøpe deg en pakke med våtservietter til nødsrens, de renser jo ikke optimalt dessverre.. Evt. så kan du også spørre på parfymerier etter prøver på rens, kremer o.l.
Gjest Lanyah Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Hvor lenge er det til du skal kjøpe nye produkter da? Eneste jeg kan komme på er at du kan kjøpe deg en pakke med våtservietter til nødsrens, de renser jo ikke optimalt dessverre.. Evt. så kan du også spørre på parfymerier etter prøver på rens, kremer o.l. ← Grunnen til at jeg ikke har penger, er at jeg må ha lommepenger når jeg skal til syden i januar. Uten jobb, er det et helvete å spare! Ja, kunne dratt å spurt etter prøver. Men jeg synst de blir så sure når jeg spør om det...
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Grunnen til at jeg ikke har penger, er at jeg må ha lommepenger når jeg skal til syden i januar. Uten jobb, er det et helvete å spare! Ja, kunne dratt å spurt etter prøver. Men jeg synst de blir så sure når jeg spør om det... ← Ok..men ikke bry deg om de blir sure i hvertfall, det er jo ikke ditt problem.. Du vil jo ha prøvene.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Ja, spesielt på hudpleiesalonger er det uhøflig å komme og bare spørre etter prøver når man kommer og kanskje forstyrrer en hudpleier som holder på med en behandling på en kunde. Pluss, at vi "ser" på dere på forhånd hva dere tenker på (om dere skal kjøpe eller kun se eller ha prøver) så spør heller på parfymeri istedet for på salong da...
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Ja, spesielt på hudpleiesalonger er det uhøflig å komme og bare spørre etter prøver når man kommer og kanskje forstyrrer en hudpleier som holder på med en behandling på en kunde. Pluss, at vi "ser" på dere på forhånd hva dere tenker på (om dere skal kjøpe eller kun se eller ha prøver) så spør heller på parfymeri istedet for på salong da... ← Ok..jeg hadde spurt over alt jeg hvis jeg var i nøden, hadde de blitt sure, så hadde ikke jeg brydd meg, hehe.. Hva med og spørre en venninne da om hun har noe hun ikke bruker f.eks?
Gjest Lanyah Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Ok..jeg hadde spurt over alt jeg hvis jeg var i nøden, hadde de blitt sure, så hadde ikke jeg brydd meg, hehe.. Hva med og spørre en venninne da om hun har noe hun ikke bruker f.eks? ← Kunne jo gjort det òg, men ingen av mine venninner er så særlig opptatt av stell av huden. Så de har bare sånn dagligvare ting. Tror jeg skal ta turen innom på hudpleie salongen her jeg bor, jeg handler en del der osv., så de må da stille opp litt i nød...! Håper jeg...!
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Men hva skal jeg si da?... ← Ja, stikk innom der.. Bare si at du skal ut og reise, og du lurer derfor på om du kan få noen prøver du kan ha med deg. Evt. så kan du si at du er på jakt etter en gave til noen, men du vil prøve produktene selv først.
Shoegal Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Ja, stikk innom der.. Bare si at du skal ut og reise, og du lurer derfor på om du kan få noen prøver du kan ha med deg. Evt. så kan du si at du er på jakt etter en gave til noen, men du vil prøve produktene selv først. ← Du får skylde på de nye flyreglene
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Du får skylde på de nye flyreglene ← Hihi. Den var fin.
Gjest Tanita Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 Eller du kan bare si at du vurderer å kjøpe den og den kremen/rensen, og vil teste den ut. De vil garantert syns at det er litt frekt å be om prøver fordi du skal fly, hehe! (Tro meg, har jobbet flere år i salong selv)
Gjest niomi Skrevet 12. november 2006 #13 Skrevet 12. november 2006 Har du tenkt å leve på prøver fram til etter at du har vært i Syden i januar..? Oj... Du skal nok bli poppis hos salongene rundt-omkring, gitt... Har man lite penger, som jo dette handler om, så må man velge. Har man egentlig råd til å ha luksusvaner for huden, eller bør man prøve billigprodukter i en periode? Eller er man så avhengig av dyre produkter bør man kanskje revurdere syden-turen - utsette den til man har råd til å reise? Beklager, men lite sympati herfra, altså...
Gjest AGF Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 Hva med å kjøpe et reise sett med produktene mine? Det gjør jeg hvis jeg har dårlig råd. Det reisesettet jeg bruker koster 250kr og varer i ca. en måned.
Gjest AGF Skrevet 12. november 2006 #15 Skrevet 12. november 2006 Hva med å kjøpe et reise sett med produktene mine? Det gjør jeg hvis jeg har dårlig råd. Det reisesettet jeg bruker koster 250kr og varer i ca. en måned. ← Produktene DINE mente jeg selvfølgelig
Gjest Lanyah Skrevet 12. november 2006 #16 Skrevet 12. november 2006 (endret) Hva med å kjøpe et reise sett med produktene mine? Det gjør jeg hvis jeg har dårlig råd. Det reisesettet jeg bruker koster 250kr og varer i ca. en måned. ← Hvilke merker på produktene bruker du? Skulle hatt MD jeg...! Det var forresten et godt tips, det tenkte jeg ikke på! Endret 12. november 2006 av Lanyah
Gjest Lanyah Skrevet 12. november 2006 #17 Skrevet 12. november 2006 Jeg kjøpte reisesett fra MD, for 200,- på Skinstore. Jeg kjøpte det settet "Teen Anti- acne Kit" Håper det er bra! Portoen ble 90,-, litt dyrt, men sparer uansett på det! Noen som har prøvd det settet\ serien, forresten? Til vanlig bruker jeg det for normal\ kombinert hudtype, men jeg har en tendens til mye fet hud og litt kviser! Håper ikke huden min slår seg vrang med det...! Hvor mye er et reisesett egentlig? 1 mnd. bruk?...., er det sånn med alle?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #18 Skrevet 12. november 2006 Loccitane-butikker er veldig sympatiske når det gjelder utdeling av prøver! Og de har noen fantastiske produkter.
Gjest niomi Skrevet 12. november 2006 #19 Skrevet 12. november 2006 Reisesettet til Dr Hauscka varer max 14 dager, dersom man er ekstremt forsiktig md forbruket, i hvertfall...
Gjest Meep Skrevet 12. november 2006 #20 Skrevet 12. november 2006 Men tonicen i reisesettet til Dr.H varte bare 4-5 dager for meg. Resten holder lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå