Gå til innhold

Gått tom for rens og fukt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke penger nå....! :grine: Bruker jo spesielle produkter, så jeg vil ikke kjøpe dagligvare produkter..., noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det til du skal kjøpe nye produkter da?

Eneste jeg kan komme på er at du kan kjøpe deg en pakke med våtservietter til nødsrens, de renser jo ikke optimalt dessverre.. Evt. så kan du også spørre på parfymerier etter prøver på rens, kremer o.l.

Skrevet
Hvor lenge er det til du skal kjøpe nye produkter da?

Eneste jeg kan komme på er at du kan kjøpe deg en pakke med våtservietter til nødsrens, de renser jo ikke optimalt dessverre.. Evt. så kan du også spørre på parfymerier etter prøver på rens, kremer o.l.

Grunnen til at jeg ikke har penger, er at jeg må ha lommepenger når jeg skal til syden i januar. Uten jobb, er det et helvete å spare! :grine:

Ja, kunne dratt å spurt etter prøver. Men jeg synst de blir så sure når jeg spør om det...

Skrevet
Grunnen til at  jeg ikke har penger, er at jeg må ha lommepenger når jeg skal til syden i januar. Uten jobb, er det et helvete å spare! :grine:

Ja, kunne dratt å spurt etter prøver. Men jeg synst de blir så sure når jeg spør om det...

Ok..men ikke bry deg om de blir sure i hvertfall, det er jo ikke ditt problem.. Du vil jo ha prøvene.

Skrevet

Ja, spesielt på hudpleiesalonger er det uhøflig å komme og bare spørre etter prøver når man kommer og kanskje forstyrrer en hudpleier som holder på med en behandling på en kunde. Pluss, at vi "ser" på dere på forhånd hva dere tenker på (om dere skal kjøpe eller kun se eller ha prøver) så spør heller på parfymeri istedet for på salong da...

Skrevet
Ja, spesielt på hudpleiesalonger er det uhøflig å komme og bare spørre etter prøver når man kommer og kanskje forstyrrer en hudpleier som holder på med en behandling på en kunde. Pluss, at vi "ser" på dere på forhånd hva dere tenker på (om dere skal kjøpe eller kun se eller ha prøver) så spør heller på parfymeri istedet for på salong da...

Ok..jeg hadde spurt over alt jeg hvis jeg var i nøden, hadde de blitt sure, så hadde ikke jeg brydd meg, hehe.. Hva med og spørre en venninne da om hun har noe hun ikke bruker f.eks?

Skrevet
Ok..jeg hadde spurt over alt jeg hvis jeg var i nøden, hadde de blitt sure, så hadde ikke jeg brydd meg, hehe.. Hva med og spørre en venninne da om hun har noe hun ikke bruker f.eks?

Kunne jo gjort det òg, men ingen av mine venninner er så særlig opptatt av stell av huden. Så de har bare sånn dagligvare ting. Tror jeg skal ta turen innom på hudpleie salongen her jeg bor, jeg handler en del der osv., så de må da stille opp litt i nød...! Håper jeg...! ;)

Skrevet
Men hva skal jeg si da?...

Ja, stikk innom der.. Bare si at du skal ut og reise, og du lurer derfor på om du kan få noen prøver du kan ha med deg. Evt. så kan du si at du er på jakt etter en gave til noen, men du vil prøve produktene selv først.

Skrevet
Ja, stikk innom der.. Bare si at du skal ut og reise, og du lurer derfor på om du kan få noen prøver du kan ha med deg. Evt. så kan du si at du er på jakt etter en gave til noen, men du vil prøve produktene selv først.

Du får skylde på de nye flyreglene ;)

Skrevet
:ler: Eller du kan bare si at du vurderer å kjøpe den og den kremen/rensen, og vil teste den ut. De vil garantert syns at det er litt frekt å be om prøver fordi du skal fly, hehe! (Tro meg, har jobbet flere år i salong selv) ;)
Skrevet

Har du tenkt å leve på prøver fram til etter at du har vært i Syden i januar..? Oj... Du skal nok bli poppis hos salongene rundt-omkring, gitt...

Har man lite penger, som jo dette handler om, så må man velge. Har man egentlig råd til å ha luksusvaner for huden, eller bør man prøve billigprodukter i en periode? Eller er man så avhengig av dyre produkter bør man kanskje revurdere syden-turen - utsette den til man har råd til å reise?

Beklager, men lite sympati herfra, altså... ;)

Skrevet

Hva med å kjøpe et reise sett med produktene mine? Det gjør jeg hvis jeg har dårlig råd. Det reisesettet jeg bruker koster 250kr og varer i ca. en måned.

Skrevet
Hva med å kjøpe et reise sett med produktene mine? Det gjør jeg hvis jeg har dårlig råd. Det reisesettet jeg bruker koster 250kr og varer i ca. en måned.

Produktene DINE mente jeg selvfølgelig :ler:

Skrevet (endret)

Hvilke merker på produktene bruker du? Skulle hatt MD jeg...! :)

Det var forresten et godt tips, det tenkte jeg ikke på!

Endret av Lanyah
Skrevet

Jeg kjøpte reisesett fra MD, for 200,- på Skinstore. Jeg kjøpte det settet "Teen Anti- acne Kit" Håper det er bra! :)

Portoen ble 90,-, litt dyrt, men sparer uansett på det!:)

Noen som har prøvd det settet\ serien, forresten?

Til vanlig bruker jeg det for normal\ kombinert hudtype, men jeg har en tendens til mye fet hud og litt kviser! Håper ikke huden min slår seg vrang med det...! :forvirret:

Hvor mye er et reisesett egentlig? 1 mnd. bruk?...., er det sånn med alle?

Skrevet

Loccitane-butikker er veldig sympatiske når det gjelder utdeling av prøver! Og de har noen fantastiske produkter.

Skrevet

Reisesettet til Dr Hauscka varer max 14 dager, dersom man er ekstremt forsiktig md forbruket, i hvertfall...

Skrevet

Men tonicen i reisesettet til Dr.H varte bare 4-5 dager for meg. Resten holder lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...