Gjest StoreSky Skrevet 16. november 2006 #21 Del Skrevet 16. november 2006 Adventstake, lilla lys, krans på døra. Men får se da, kanskje trangen til julepynt melder seg tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 16. november 2006 #22 Del Skrevet 16. november 2006 Tar frem adventstaken og stjernen. ellers blir det vel litt småpynting her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura Skrevet 17. november 2006 #23 Del Skrevet 17. november 2006 1. advent kommer stortsett alt av advent / julepynt frem, bortsett fra juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. november 2006 #24 Del Skrevet 17. november 2006 Adventsstake og stjerne. Jeg setter ikke fram noe julepynt til 1. søndag i advent, men det kommer nok til å tulle på seg litt etter litt etterhvert som vi kommer lenger ut i desemmber. ← Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. november 2006 #25 Del Skrevet 17. november 2006 Stjerne i vinduet Adventsstake Lilla duk Krans på døren med lilla sløyfe Kongerøkelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. november 2006 #26 Del Skrevet 17. november 2006 Stor sett det aller meste, tror jeg. Duker får vente, vasker ikke juledukene før jul, men løpere diverse steder går fint. Har noen lilla adventløpere og duker som legges frem og byttes ut 23. Åhh, jeg gleder meg til 1. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. november 2006 #27 Del Skrevet 17. november 2006 Adventsstjerne og julelysestake.. ikke noe mer - resten kommer 23.desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 18. november 2006 #28 Del Skrevet 18. november 2006 Adventsstake- og stjerne og julegardiner på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 18. november 2006 #29 Del Skrevet 18. november 2006 Adventsstake, julestjerne og noen nisser her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. november 2006 #30 Del Skrevet 19. november 2006 1. desember kommer det opp adventstaker i vinduet, julestjerner med lys i vunduene, lys på juletre ute.....ja, det var vel det. Kanskje jeg skal investere i adventstake med levende lys i år. Det har vi ikke hatt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 19. november 2006 #31 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Adventsstaker i vinduet i stua, og i kjøkkenvinduene. Stjerne i stuevinduet og på kjøkkenet. Lilla duk under advendtsstaken - den med levende lys i Krans med lilla sløyfe på ytterdøra. Røkelse Endret 19. november 2006 av Armonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 20. november 2006 #32 Del Skrevet 20. november 2006 Til 1. søndag i advent tar jeg frem stjerne som henger i vinduet, og adventsstake med lilla lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 21. november 2006 #33 Del Skrevet 21. november 2006 1. desember setter jeg ikke fram noe spes julepynt. Men første søndag i advent setter jeg fram adventsstaken med levende lys og pynter med en lilla duk kanskje. Så henger jeg opp kransen på ytterdøra og pynter et tre i hagen med lys. Det får holde fram til 22. eller 23. desember, da kommer julepynten fram. Den blir værende til 2. eller 3. januar. Synes jul er superkoselig, og elsker virkelig jul. Men når den er over synes jeg også det er veldig deilig å vaske den ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 23. november 2006 #34 Del Skrevet 23. november 2006 absolutt alt. tre, nisser, snømenn osv osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riona Skrevet 24. november 2006 #35 Del Skrevet 24. november 2006 1 søndag i advent kommer: Adventstake med lilla lys 2 stk elektriske staker i vinduet i stuen 2 elektriske julestjerner i vinduet på lekerommet og i gangen Julegardiner på kjøkkenet Julemønstret voksduk Ut over i desember mer og mer... 13 dag jul = alt bort I mellomtiden koser vi oss masse... ← mer og mer, ja.... husker dere Gjertrud fra The Julekalender? Der ble det bare mer og mer julepynt for hver episode. Jeg syns ikke noe om å sette fram all julepynten allerede 1. des. kun adventspynten. Ellers så blir man jo lei jula når den kommer. Det skal jo være litt spesielt på julaften, syns nå jeg. Men andre må jo gjøre som de vil. Jeg setter opp adventsstjerna, adventsstake og sån elektrisk lys til å ha i vinduet og ellers hvis man skulle ha noe lilla adventspynt 1. des eller 1 søndag i advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 24. november 2006 #36 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Bare en julestjerne som jeg henger i stuevinduet. Det er koselig. Endret 24. november 2006 av greensky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 24. november 2006 #37 Del Skrevet 24. november 2006 Blir litt, men ikke altfor mye(synes jeg da ) Adventsstake og stjerne i vinduet. Lilla duk på bordet, og kanskje en krans på døra. Dessuten finner jeg nok frem litt røkelse fra i fjor. Gir god lukt i hele huset Resten av pynten kommer frem litt lenger ut i desember. I år kommer nok juletreet opp 22 desember slik at alt er klar julehelga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millepille Skrevet 24. november 2006 #38 Del Skrevet 24. november 2006 set fram adventsstake og litt til. Set fram litt meir for kvar veke i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #39 Del Skrevet 24. november 2006 Ååå nå har jeg skikkelig lsyt til å plukke frem nisselandsbyen min Sukk, må vente en hel uke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #40 Del Skrevet 24. november 2006 1. Des henger jeg krans på ytterdøren, stjerner i vinduer og jeg setter fram adventsstaken. I fjor hadde vi lys ute, og det var så koselig så det vil jeg ha i år også. Regner med at de blir tent 1. des også Resten kommer litt etter litt, men venter med den helt store pyntingen til natt til julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå