Gjest *Just-Me* Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 hm.. hva heter det nå da?? Sånn greie du fester på vogna sånn att babyen har noe å se på/leke m. Noen som vet hvor de har utvalg av dette?? eventuellt på nettet? Fant bare en sånn på en lekebutikk i dag, men den var m hvite bamser m litt rosa og lyseblått på, med bjelle inni. Men det kan jo ikke være noe særlig bra blikkfang for babyen når det er så lyse pastellfarger....
Scorpina Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Ang farger så har du et poeng i det mht pastell. Leste en plass når jeg fikk mi første at fargene rødt, sort og hvitt var de fargene som en baby kan "skjelne" mellom. Kjøpte derfor en bamselignende sak i nettopp de fargene som hang i vogna. Jo, nå husker jeg. Var fra "Go' boken" - man kunne kjøpe sånn uro over sengen og DEN var i nettopp de fargene. Bamsen kjøpte jeg på en leketøysbutikk mener jeg å huske. Kosta 40,- eller no' sånt. Husker også det var veldig "in" å ha en sånn trelignende sak hengende i vogna. Var i sprelske farger, men kosta 200,-. Unødvendig dyrt!
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 På denne nettbutikken har de mange utrolig flotte vognpynter! Men nå digger jeg sånne leker i tre, så det er ikke sikkert det er din stil.
Gjest *Just-Me* Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Tusen takk Xavia!! Jo sånne treleker osv er veldig fint det!!! Jeg hadde en fin vogn rangle når jeg lå i vogna selv. det var plastbamser med bjeller inni i knallrøde, blåe, og hvote tror jeg.... men den er blitt ødelagt.... får vel jakte å lete, for jeg skal ha en fin vogn pynt!!
Ellisiv Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Her har de masse fint Sprell Ikke bare vognpynt, men også leker og interiør i god kvalitet!
Ellisiv Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Jeg selv har Filurer - veldig stilige og fargerike! Filurer
Emma3 Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Du tenker vel på slike leikar som heng tvers over vogna, men du får leika som heng framme på skjermen i dei fleste butikkar. Kan henge, og så ta ned om babyen i leike med det. fek slike: Fisher-Price Sjølv har eg bamsar hengane med sterke fargar som er spennande for babyen. Lagar lyd når du trykker på og knitrar når du grip i øyrene. Kjempe kjekk for babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå