Gjest ofte innom Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hei! Skal på VAMP konsert snart, og lurer på hva jeg skal ha på meg... Ville dere pyntet dere eller gått for et mer casual antrekk? Hva hadde dere tatt på dere? På forhånd takk for alle forslag
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg ville tatt på meg jeans, kule støvletter og en litt rocka/tøff overdel. Men på de konsertene jeg har vært så, er det alt fra pynta til casual
Catzy Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Er det stå- eller sitteplasser? Hvis det er ståplasser, ville jeg i hvertfall hatt på fottøy som er OK å stå lenge rett opp og ned i. Vamp er vel heller ikke et band man pynter seg veldig mye for å se, det holder sikkert med litt pent casual. Når jeg er på konsert med ståplasser, pleier jeg å droppe veske, og heller gå for bukser eller jakke med lommer, og ikke ta med meg altfor mye rart. Mobil, nøkler, en leppestift, litt kontanter, kredittkort og sertifikat (hvis jeg skal kjøre). Hvis man sprer det litt, så blir det ikke altfor bulkete. Hater damer som har med svære vesker inn i folkemengder.
Ginen Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Enig med Catzy! Vamp er ganske rolige og avbalansert, så trenger ikke stase deg for mye opp. Har vært på konsert med dem, her møtte folk i nesten hverdagstøy.
Karamba Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Enig med de andre. Tror heller ikke at jeg hadde pyntet meg så altfor mye. Jeans og en kul topp høres greit ut.
Gjest ofte innom Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Takk for svar dere! Da blir det altså jeans, en kul topp, skinnjakke og støvletter Gleder meg til konserten, de er utrolig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå