Gå til innhold

bøyde....trenger seriøse svar

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei alle sammen!

jeghar selv lyse vipper men har farget dem med permanent svart farge! men nå i det siste har jeg begynt å bruke mascara! men jeg får det bare ikke til!for det første: vippene klistrer seg sammen! for detandre de nektes å bøye seg! jeg har prøvd med vippetang både før og etter men det er umulig!de lar seg bare ikke vippe! hvordan erdet mulig å få fine vipper som er bøyd!? har prøvd mange ulike mascararaer! men ingen gjør underverket! vil ha sånne jeg også! tar jeg den på feil kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Tja det er litt vanskelig å si når jeg ikke ser hvordan du gjør det, men iallefall:

Jeg bruker vippetangen først innerst på vippene så 3/4 utover slik at jeg får de skikkelig buet. Har du velsig strie vipper kan vel det kanskje ha noe med hvorfor du ikke klarer å bøye dem.

Det virker som at du bruker feil mascara... Jeg har iallefall ikke problemer med at de klistrer seg sammen. Gå på parfymeriet å spør om de kan anbefale deg en. Det koster litt ekstra med en derfra men min erfaring er at de billige må byttes oftere. Jeg bruker Estee Lauders pure velvet og er kjempefornøyd med den.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har et merke fra parfymeriet et ganske dyrt et også og drøy! men uansett vippene bøyer seg ikke! ganske irriterende det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Det går å fixa det på noen salonger har jeg hørt. Men har alrig prøvd det selv. Vet ej hvordan resultatet blir. Er det noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...