Gå til innhold

Dere som har huslån for ca 3 mill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange her som faktisk tar opp huslån på 3 mill og oppover..

Hva jobber dere som siden dere klarer å betjene et så stort lån???

Vi har huslån på litt over 2 mill, og begge er høyt utdannede og har jobb. Likevel har vi ikke mer penger enn vi trenger...

Blir derfor veldig interessert i å høre hvordan de med så, etter mitt syn, digre lån klarer å betale det, og i tillegg leve? Må dere være sparsommelig med mye, eller lever dere som "folk flest"?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser at det er mange her som faktisk tar opp huslån på 3 mill og oppover..

Hva jobber dere som siden dere klarer å betjene et så stort lån???

Vi har huslån på litt over 2 mill, og begge er høyt utdannede og har jobb. Likevel har vi ikke mer penger enn vi trenger...

Blir derfor veldig interessert i å høre hvordan de med så, etter mitt syn, digre lån klarer å betale det, og i tillegg leve? Må dere være sparsommelig med mye, eller lever dere som "folk flest"?

:)

Dette har jeg også fundert over ;) har selv lån på 1,7 ca. og syns det er mer enn nok...

Skrevet

Vi har gode jobber begge to - tjener hhv. 1.6 mill i året og 680.000 i året og har 3 barn. Vi har lån på 4.6mill. Vi betjener dette uten problemer i det hele tatt. Reiser på weekendferier 4 ganger i året foruten lange ferier i påske og sommerferie osv og lever eller s som vi vil.

Hvordan vi greier det? Vi lever ikke over evne men etter evne og sparer kr. 10.000,- i mnd på pensjonsfond og andre kontoer pluss at ungene får 2000 på hver sin konto i mnd.

Hva er problemet? Vi bor i Oslo. Der er det dyrt å bo, sånn er det bare, men vi trives og har det godt, uten å leve noen jappetilværelse. Kjøper ikke xtremtdyre klær osv.men prioriterer penger på ting som betry noe for oss alle osv. H&M,Lindex osv .... er hvor vi hovedsaklig kjøper våre klær, om vi ikke kjøper dem utenlands.

Skrevet

Har alle som har over 3 mill i lån godt over 2 mill i årslønn?

For har de det, så ser ikke jeg heller problemet, men tviler på så mange tjener så godt.

Men at mange har hus som har kostet over 3 mill er det jo, men mange har oppspart egenkapital samt fortjeneste på tidligere boliger.

Skrevet

Det er vel ikke værre at at personer har et lån på 3 mill enn at en person har et lån på 1, 5? Mange enslige som nok har høyere lån enn de som er to og kan dele på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...