Gå til innhold

Trenger gull-BH!

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg har kjøpt den perfekte kjolen! Den er prefekt til julebord, nyttårsaften, osv. Den er gullfarget (høres kanskje litt over the top ut, men den ER kjempefin!) og jeg MÅ bruke BH under... Har forsøkt straplessBH, men det fungerer ikke, for det er ikke nok hold i kjolen. Stroppene vil syns litt, for det er spaghettistropper i kjolen.

Og her kommer problemet: Jeg må altså ha en gullfarget BH! Hvor i all verden får man tak i en gullfarget BH?? Eller gullstropper som jeg kan føre på en annen BH? Har trålet alt av vanlige butikker som HM, Kappahl og Cubus som har stort undertøysassortement, men til ingen nytte :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Prøv Kondomeriet, Inn & Ut eller diverse tvilsomme nettsteder.

Skrevet

Finnes jo bh'er med gjennomsiktige stropper, kan ikke bruke det da?

Gjest Borghild
Skrevet

Du kan også spørre prinsesse Leia om hun har en å låne deg.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

...

Endret av Frk. Grønn
Skrevet

Sats på gjennomsiktige stropper, evt. stroppeløs BH, som su vil finne også i store cup-størrelser på undertøysforretninger, som "Det lille under".

En kriseløsning kan være å bruke sølvfarget Gaffateip (elektrikerteip). Få noen til å holde puppene oppe i fasongen du vil ha de i, og noen andre til å teipe fast puppene. Surr teipen rundt og rundt. Blir veldig fint, faktisk, men det er helt j*vlig å fjerne. Når man svetter, fester teipen seg ekstra godt, og det kjennes ut som om hele huden følger med når den fjernes.

Skrevet

For guds skyld, ikke bruk gjennomsiktige stropper. Det er det jævligste jeg ser. Du kan jo gå på en stoffbutikk og kjøpe elastisk stoff eller strikk i gullfarge (jeg har sett det før) og lag dine egne stropper.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Takk for tips!! Jeg har ikke helt sansen for plastikkstropper, syns ikke det tar seg så godt ut. Men teip høres jo lurt ut! Men er det bra for huden, da?

Å gå i stoffbutikk var også et supertips :)

Skrevet

Teip funker fint, men det finnes brystteip spesielt til det formålet slik at man slipper å ta pakketeipen fatt.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
Hva med denne løsningen?

Det så supert ut!! Det er bare det at jeg har d-cup, og poenget er jo å holde puppene oppe ;)

Men dette med teip høres interessant ut! Hvor kjøper man det?

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Hummm.. H&M selger disse, men jeg vet ikke hvor godt de holder..

Eller så har kanskje LaLina, hvis du bor i Oslo? :)

Endret av StineMa
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Supert, takk for tips, alle!! :-D

Skrevet

Til nøds kan du jo bare spraymale en bh med gullfarve, hihi :ler:

Skrevet

Man bruker ALDRI bh med stropper under kjole med spagetti-stropper.. Er du fullstendig fra vettet? Da får du vel heller kjøpe en kjole som passer puppene dine hvis de er så voldsomt angrepet av tyngdekraften..

Og for the record, det er fullt mulig å finne strapless bh`er til d-cup, men mindre du har mongostore, slafsepupper som du presser ned i en egentlig altfor liten størrelse..

Skrevet (endret)

De sett i "gull" på HM. Kjøpte det til min gullkjole selv. Stroppene kan tas av. Tror jeg gjorde det. Det høres kanskje ille ut med undertøy i gull, men det så faktisk ikke så verst ut. Det er verdt å sjekke ut hvertfall.

Endret av Lourdes
Skrevet
Man bruker ALDRI bh med stropper under kjole med spagetti-stropper.. Er du fullstendig fra vettet? Da får du vel heller kjøpe en kjole som passer puppene dine hvis de er så voldsomt angrepet av tyngdekraften..

Og for the record, det er fullt mulig å finne strapless bh`er til d-cup, men mindre du har mongostore, slafsepupper som du presser ned i en egentlig altfor liten størrelse..

:roll:

Skrevet

Kanskje du kan se etter et torsolett / bustier, dvs en mellomting mellom korsett og stroppeløs BH. Kan se slik ut. Det er litt bedre til å holde store pupper på plass, men du trenger ikke stropper. Slike har de på bra undertøysbutikker, men også i en del av kjedebutikkene. Sjekk f.eks. Lindex. På Lindex har de også noen solide strapless-bh'er med gummikanter for at de ikke skal skli ned. De sitter som støpt, har OK form, men kan være vonde å f.eks. sitte på fly i 30 timer med... (Been there, done that, not ever doing it again.) Bør være greie for en kveld. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...