Gå til innhold

Rosa ting til rosa hunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såååååååååå glad i rosa asså, og jeg bare MÅ ha rosa ting til hunden min. Har akkurat farget den rosa. Rosa er så SØTT... Er det noen som har tips til hvor jeg kan skaffe flere rosa ting til hunden min? Samme hva det er for noe asså, bare det er rosa!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet
:overrasket:

Hvordan VÅGER du å utgi deg for å være meg? Å utgi seg for å være noen andre er straffbart! Så skaff deg et annet nick!

Skrevet

Jeg synes ikke rosa er særlig pent jeg.... :forvirret:

Passer kun for babyjenter under 1 år synes nå jeg. Når man som voksen jente tar på seg masse rosa og stasje opp hunden sin i rosa også (???) da sender man ut litt signaler om hvem man er ikke sant? Og de fleste menn jeg kjenner synes at rosa er litt bimbo....??? Sorry, men det er kanskje noe å tenker på?????

Skrevet

Jeg antar dette er en ironipost siden TS visstnok har fargen hunden sin rosa. ;)

Skrevet
Jeg synes ikke rosa er særlig pent jeg.... :forvirret:

Passer kun for babyjenter under 1 år synes nå jeg. Når man som voksen jente tar på seg masse rosa og stasje opp hunden sin i rosa også (???) da sender man ut litt signaler om hvem man er ikke sant? Og de fleste menn jeg kjenner synes at rosa er litt bimbo....??? Sorry, men det er kanskje noe å tenker på?????

Jeg spør da ikke om andre liker rosa? Og ikke leter jeg etter en mann heller, så hva har det med saken å gjøre???? :roll:

Skrevet
Jeg antar dette er en ironipost siden TS visstnok har fargen hunden sin rosa.  ;)

:sjarmor:

Skrevet

Er det ingen som kan hjelpe meg? Rosa er såååå fint og jeg trenger mer rosa til hunden min

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å leke forumtroll på kjæledyr? Tror du noen tar deg seriøst?

Du får finne fram strikkepinnene vettu og strikke rosa kåpe til hunden din, gjøre en innsats slik at den får bli fin og rosa :roll:

Gjest Borghild
Skrevet
Hva er egentlig vitsen med å leke forumtroll på kjæledyr? Tror du noen tar deg seriøst?

Du får finne fram strikkepinnene vettu og strikke rosa kåpe til hunden din, gjøre en innsats slik at den får bli fin og rosa  :roll:

Troll er vel også noen slags dyr? Jeg kaller til stadighet min pitbull Pitbull-Terje for et troll. Han er jo et dyr likevel.

Skrevet

Du får finne fram strikkepinnene vettu og strikke rosa kåpe til hunden din, gjøre en innsats slik at den får bli fin og rosa  :roll:

Jeg er da ikke et troll. Jeg liker tilfeldigvis rosa. Og jeg kan ikke strikke :tristbla:

Skrevet
Troll er vel også noen slags dyr? Jeg kaller til stadighet min pitbull Pitbull-Terje for et troll. Han er jo et dyr likevel.

Det blir morsommere om du husker hva du lyver om..

Som hvaslags hund/hunder du har... ;)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg lyver ikke! Står om min pitbull, pitbull-Terje i tidligere tråder. Har også katt, dachs, grand danois, shettis og islandshest! Og elg i hagen og rotter og mus i kjelleren. En hel dyrehaga, ja.

Skrevet

Rosa er stygt men veldig inn, hvis du ikke får tak i noe rosa til din rosa hund kan du vel bare farge det rosa!

Til dere som tror dette er sant, så er det sant - Borghild juger aldri :ironi:

Gjest Borghild
Skrevet
Rosa er stygt men veldig inn, hvis du ikke får tak i noe rosa til din rosa hund kan du vel bare farge det rosa!

Til dere som tror dette er sant, så er det sant - Borghild juger aldri  :ironi:

Helt riktig! Borghild snakker alltid sant! Jeg er sannheten selv.

Skrevet

Hei,

jeg elsker å strikke rosa,fortiden strikker jeg sokker til hesten min.

Den elsker rosa,så min sadel til hesten er av griseskinn,den blir litt rosa da.

Vurderer å strikke rosa bukse til meg selv til vinterbruk snar.

Gjest Borghild
Skrevet

En strikkende mann? Å herre jeremaia noe så sexy! Kan du strikke noe til meg også? Og til min lille grand danois?

Skrevet

Ho ho

Vilken størelse på dekken vil du ha,for hannhunner strikker jeg med testikkelvarmer. Kan være godt i disse dager.Blir snart så kaldt at hunnen din ikke vil ut.Kan bli glad for å få en sånn.Bare si i fra lager den på to dager

Skrevet
Helt riktig! Borghild snakker alltid sant! Jeg er sannheten selv.

Pssst.. du Borghild, Miloine vifter med ironi flagget, så hun mener også at du lyver.

Gjest Borghild
Skrevet

Din heks! Jeg lyver ALDRI!!!! Er Per som gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...