Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 (endret) Kjøpe den svarte strikkekjolen med blankt belte på torsdag, i S. Litt usikker på om jeg skal returnere den eller ikke. Til hvilke anledninger kan man bruke denne kjolen tro? http://gfx.tv4.se/imagesdb/editor/mode/527...33E88E2F3E3.jpg I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap. Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg. - lillesky (mod) Endret 11. november 2006 av lillesky
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 (endret) Jobb, hverdag, fest, syntes den passer til de fleste annledninger jeg. Kommer vell ann på stilen din. Endret 11. november 2006 av Miracl3
Gjest Saramia Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jeg blir helt sprø av alle disse Viktor og Rolf trådene, kan dere ikke diskutere de i en tråd?????
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg blir helt sprø av alle disse Viktor og Rolf trådene, kan dere ikke diskutere de i en tråd????? ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå