Ruby Skrevet 12. februar 2003 #21 Del Skrevet 12. februar 2003 7 poeng her også, hm, gatelykt..... Jeg som trodde jeg var en skikkelig lysfontene.... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 12. februar 2003 #22 Del Skrevet 12. februar 2003 Og så ble jeg også medlem av gatelyktforeningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efelia Skrevet 13. februar 2003 #23 Del Skrevet 13. februar 2003 3 poeng og utbrent lyspære her også...noen som vil leke? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. februar 2003 #24 Del Skrevet 13. februar 2003 Gatelykt jeg, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. februar 2003 #25 Del Skrevet 13. februar 2003 Gatelykt med 6 poeng her. Jeg er ikke så veldig sprudlende av meg og må innrømme at oversprudlende mennesker fort blir slitsomme. Kanskje like godt at vi er utbrente lyspærer og gatelykter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå