Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søren heller - jeg bestilte trenchen også. Uff og uff, hvordan skal det gå med en stakkars student neste måned? Det blir pasta m ketchup...

Dette er galskap. Hadde jo egentlig overtalt meg selv til at jeg ikke hadde råd til å kjøpe noe mer. HM tjener godt på sånne som oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

det ble:

strømper i Bringebærfarge medium

Beige trench i str.34 (er de store i str. ?)

BH i 70C og 75C hvit med sort sateng

matchene truser 2 stk i str.36

glad jeg tok beige for da får jeg ikke den som alle andre skal ha, pluss at beige er en fin farge mot gyllen hud :sminkedokke:

Endret av Miss.Chanel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den svarte ytterjakken i to størrelser i handlekurven (takk for tipset!), det samme med den hvite skjorta. Da jeg kom til kassa etter over en halvtime med venting, var tre av fire plagg utsolgt. Litt kjedelig. Men forståelig.

Så da håper jeg virkelig den ene svarte jakka passer :)

Var innom på torsdag og prøvde masse av klærne og vet at det ikke var noe annet jeg hadde lyst på, så ikke noe stress fra min side.

Husket heldigvis rabattkoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har oppe 2 hm vinduer.

Et vanelig og et v&r, så jeg shopper begge deler.

Mest undertøy og strømper da, hehe.

Tar resten i morra, dette er treeeeegt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få tak i flere strømpebukser jeg. Står at de er der når jeg legger de i handlevognen, men når jeg kommer til kassen er de utsolgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde også å bestille på nytt med rabattkoden, men nå er kjolen utsolgt i L :sur:

Er det noen måte jeg kan få lagt inn kode på "Min side". Går jo an å endre der, men...

Vil ha rabatten!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for påminnelsen om rabatten! Har fått bestilt på nytt, og det sparte jeg 500 kr på. Kanskje jeg slipper pasta med ketchup i en uke? :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde også å bestille på nytt med rabattkoden, men nå er kjolen utsolgt i L  :sur:

Er det noen måte jeg kan få lagt inn kode på "Min side". Går jo an å endre der, men...

Vil ha rabatten!!  :sur:

Sleng nedi nye ting, rabatten kommer på de tingene du allerede har handlet også. Til slutt fjerner du de tingene du ikke trener :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg å på.

Bestilte strømpene med hjerter på og en hvit topp med svarte kanter og når jeg kom til kassa var de utsolgt.

Men jeg ga faen og kjøpe likevel. Men kommer de senere når de får inn eller ikke i dewt hele t att?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Henriette_*

Jeg får bare "din bestilling er under behandling. Vennligst kom tilbake senere." i kassen.. Noen andre som får dette? hva betyr det da?? er bestillingen registrert eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte den trenchcoaten, men nå står det at den er utsolgt? på min side. vil jeg ikke få den da?

Hvis det står utsolgt inne på "Min side" kan du neppe regne med å få den. Med mindre det kommer inn et nytt parti da, gjorde det ikke det i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det for litt siden, det var fordi jeg sendte noe i retur og skulle på en bluse tilbake, men i mellomtiden ble visakortet stjelt og jeg sperra det.

Å siden det var noe galt med kortet mitt fikk jeg ikke bestille, for måtte vente på det.

DU må ringe til kundeservice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...