Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2006 #281 Del Skrevet 12. november 2006 Går treigt... Men jeg er inne og plukker varer. ← Det er veldig moro å plukke, selv for meg som i utgangspunktet ikke skulle ha noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 12. november 2006 Tror jeg ringer de i morgen angående rabatten. Noen som har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #283 Del Skrevet 13. november 2006 Søren heller - jeg bestilte trenchen også. Uff og uff, hvordan skal det gå med en stakkars student neste måned? Det blir pasta m ketchup... Dette er galskap. Hadde jo egentlig overtalt meg selv til at jeg ikke hadde råd til å kjøpe noe mer. HM tjener godt på sånne som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 13. november 2006 #284 Del Skrevet 13. november 2006 Makaroni med ketchup og ost er konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. november 2006 #285 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) det ble: strømper i Bringebærfarge medium Beige trench i str.34 (er de store i str. ?) BH i 70C og 75C hvit med sort sateng matchene truser 2 stk i str.36 glad jeg tok beige for da får jeg ikke den som alle andre skal ha, pluss at beige er en fin farge mot gyllen hud Endret 13. november 2006 av Miss.Chanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest a. Skrevet 13. november 2006 #286 Del Skrevet 13. november 2006 La den svarte ytterjakken i to størrelser i handlekurven (takk for tipset!), det samme med den hvite skjorta. Da jeg kom til kassa etter over en halvtime med venting, var tre av fire plagg utsolgt. Litt kjedelig. Men forståelig. Så da håper jeg virkelig den ene svarte jakka passer Var innom på torsdag og prøvde masse av klærne og vet at det ikke var noe annet jeg hadde lyst på, så ikke noe stress fra min side. Husket heldigvis rabattkoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. november 2006 #287 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har oppe 2 hm vinduer. Et vanelig og et v&r, så jeg shopper begge deler. Mest undertøy og strømper da, hehe. Tar resten i morra, dette er treeeeegt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. november 2006 #288 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg bestilte bare en t-skjorte, men det står at rabatten er trukket av, sånn at prisen ble ca. 160 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #289 Del Skrevet 13. november 2006 Da er jeg snart i mål, med rabatt For et kjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 13. november 2006 #290 Del Skrevet 13. november 2006 Sliter med å få tak i flere strømpebukser jeg. Står at de er der når jeg legger de i handlevognen, men når jeg kommer til kassen er de utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 #291 Del Skrevet 13. november 2006 Prøvde også å bestille på nytt med rabattkoden, men nå er kjolen utsolgt i L Er det noen måte jeg kan få lagt inn kode på "Min side". Går jo an å endre der, men... Vil ha rabatten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #292 Del Skrevet 13. november 2006 Tusen takk for påminnelsen om rabatten! Har fått bestilt på nytt, og det sparte jeg 500 kr på. Kanskje jeg slipper pasta med ketchup i en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 13. november 2006 #293 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg bestilte den trenchcoaten, men nå står det at den er utsolgt? på min side. vil jeg ikke få den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #294 Del Skrevet 13. november 2006 Du kan bestille noe annet, og slette det før du fullfører bestillingen. Rabatten overføres til tidligere kjøp likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #295 Del Skrevet 13. november 2006 Prøvde også å bestille på nytt med rabattkoden, men nå er kjolen utsolgt i L Er det noen måte jeg kan få lagt inn kode på "Min side". Går jo an å endre der, men... Vil ha rabatten!! ← Sleng nedi nye ting, rabatten kommer på de tingene du allerede har handlet også. Til slutt fjerner du de tingene du ikke trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. november 2006 #296 Del Skrevet 13. november 2006 Lurer jeg å på. Bestilte strømpene med hjerter på og en hvit topp med svarte kanter og når jeg kom til kassa var de utsolgt. Men jeg ga faen og kjøpe likevel. Men kommer de senere når de får inn eller ikke i dewt hele t att? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Henriette_* Skrevet 13. november 2006 #297 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg får bare "din bestilling er under behandling. Vennligst kom tilbake senere." i kassen.. Noen andre som får dette? hva betyr det da?? er bestillingen registrert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #298 Del Skrevet 13. november 2006 Miss Chanel: Trenchen er helt vanlig i størrelsen, og veldig fin på. Jeg bestilte også den beige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 13. november 2006 #299 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg bestilte den trenchcoaten, men nå står det at den er utsolgt? på min side. vil jeg ikke få den da? ← Hvis det står utsolgt inne på "Min side" kan du neppe regne med å få den. Med mindre det kommer inn et nytt parti da, gjorde det ikke det i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. november 2006 #300 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg fikk det for litt siden, det var fordi jeg sendte noe i retur og skulle på en bluse tilbake, men i mellomtiden ble visakortet stjelt og jeg sperra det. Å siden det var noe galt med kortet mitt fikk jeg ikke bestille, for måtte vente på det. DU må ringe til kundeservice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå