Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2006 #261 Del Skrevet 12. november 2006 Til nå har jeg bare lagt de hjertestrompene i handlekurven. Og det er faktisk utsolgt for brudekjolen i 38 ← Hvem vil gifte seg i en sånn kjole?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 12. november 2006 #262 Del Skrevet 12. november 2006 Hvordan er str i ulljakken til menn? har bruker l og str er i feks 50, 52...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. november 2006 #263 Del Skrevet 12. november 2006 Sånn, fikk det jeg ville ha til slutt, etter å ha blitt kastet ut en gang - sort bluse med hjerter øverst ved halsen og kimono. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. november 2006 #264 Del Skrevet 12. november 2006 Der kom jeg endelig i mål!! Jeg ble kastet ut en gang først, men etter det gikk det greit bortsett fra at det gikk vanvittig tregt!! Også torde jeg ikke å slappe av før jeg var ferdig i kassa, i tilfelle jeg skulle bli kastet ut igjen Fikk bestilt trenchcoaten i sort og den sorte strikkekjolen. Deretter gikk jeg raskt videre for her torde jeg ikke å risikere noe. I kassa lå jo bestillingen min fra vårens forhåndskatalog også og jeg fikk spørsmål om jeg ville ha alt i en pakke i uke 52? Yeah right Lurer forresten veldig på hvorfor jeg ble belastet for brevporto på kr. 6,50... :klø: Nå jeg må inn og se hva som er igjen Jeg passet på å puste godt hele tiden, men sambo sa at dette ikke var bra verken for meg eller babyen... Han er i seng nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2006 #265 Del Skrevet 12. november 2006 Hvem vil gifte seg i en sånn kjole?? ← Det spørs om ikke mange handler for å kunne selge videre på online salgs og auksjonssteder. Jeg kikket på Ebay og noen av disse klærne gikk for helt vanvittige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_celine_* Skrevet 12. november 2006 #266 Del Skrevet 12. november 2006 Æsj, for et antiklimaks.. Jeg hadde så høye forventninger, men dette var jo ikke min greie. I det HELE tatt Hjerter og rysjer..hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 12. november 2006 #267 Del Skrevet 12. november 2006 Bestilte på nytt -med rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #268 Del Skrevet 12. november 2006 Bestilte på nytt -med rabatt. ← Driver jeg med også. men hva var koden igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 12. november 2006 #269 Del Skrevet 12. november 2006 7327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #270 Del Skrevet 12. november 2006 Hvordan er str i ulljakken til menn? har bruker l og str er i feks 50, 52...? ← Min mann bruker også L og kjøpte den i 52. Sitter som et skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 12. november 2006 #271 Del Skrevet 12. november 2006 7327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2006 #272 Del Skrevet 12. november 2006 Det spørs om ikke mange handler for å kunne selge videre på online salgs og auksjonssteder. Jeg kikket på Ebay og noen av disse klærne gikk for helt vanvittige priser. ← Sant nok! Jeg har klær for 2620kr i handlevognen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 12. november 2006 #273 Del Skrevet 12. november 2006 Kanksje fordi kjolen er morsom. En bryllupskjole fra hm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 12. november 2006 #274 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har klær for 200. Og det eneste plagget fra kolleksjonen jeg har er hjertestrømpene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. november 2006 #275 Del Skrevet 12. november 2006 Når jeg åpnet et nytt vindu så gikk det greit og jeg kom i mål! Det ble sort undertøyssett på meg, pluss at jeg fikk røsket med meg en pakke med sort/grå/hvite steps fra vanlige H&M.. Føles deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 12. november 2006 Tusen takk, dere er noen engler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 12. november 2006 #277 Del Skrevet 12. november 2006 huff , for et nervekjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 12. november 2006 #278 Del Skrevet 12. november 2006 Det spørs om ikke mange handler for å kunne selge videre på online salgs og auksjonssteder. Jeg kikket på Ebay og noen av disse klærne gikk for helt vanvittige priser. ← Men det er ikke særlig smart, for jeg husker fra i fjor at prisene sank RASKT! Solgte selv et plagg jeg ikke var fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Karina_* Skrevet 12. november 2006 #279 Del Skrevet 12. november 2006 Yay! Da var jeg i mål også! En stk hvit tanktop og en stk truse. Nam! Natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. november 2006 #280 Del Skrevet 12. november 2006 Går treigt... Men jeg er inne og plukker varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå