Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der kom jeg endelig i mål!! :hoppe:

Jeg ble kastet ut en gang først, men etter det gikk det greit bortsett fra at det gikk vanvittig tregt!! Også torde jeg ikke å slappe av før jeg var ferdig i kassa, i tilfelle jeg skulle bli kastet ut igjen :)

Fikk bestilt trenchcoaten i sort og den sorte strikkekjolen. Deretter gikk jeg raskt videre for her torde jeg ikke å risikere noe.

I kassa lå jo bestillingen min fra vårens forhåndskatalog også og jeg fikk spørsmål om jeg ville ha alt i en pakke i uke 52? Yeah right :ler:

Lurer forresten veldig på hvorfor jeg ble belastet for brevporto på kr. 6,50... :klø:

Nå jeg må inn og se hva som er igjen :ler:

Jeg passet på å puste godt hele tiden, men sambo sa at dette ikke var bra verken for meg eller babyen... Han er i seng nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Hvem vil gifte seg i en sånn kjole??

Det spørs om ikke mange handler for å kunne selge videre på online salgs og auksjonssteder. Jeg kikket på Ebay og noen av disse klærne gikk for helt vanvittige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_celine_*

Æsj, for et antiklimaks.. Jeg hadde så høye forventninger, men dette var jo ikke min greie. I det HELE tatt :forvirret: Hjerter og rysjer..hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs om ikke mange handler for å kunne selge videre på online salgs og auksjonssteder. Jeg kikket på Ebay og noen av disse klærne gikk for helt vanvittige priser.

Sant nok!

Jeg har klær for 2620kr i handlevognen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn

Når jeg åpnet et nytt vindu så gikk det greit og jeg kom i mål!

Det ble sort undertøyssett på meg, pluss at jeg fikk røsket med meg en pakke med sort/grå/hvite steps fra vanlige H&M.. Føles deilig! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er ikke særlig smart, for jeg husker fra i fjor at prisene sank RASKT! Solgte selv et plagg jeg ikke var fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...