Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Rabattkode 7327, gjelder til og med 13/11 ;)

Tør ikke ta sjansen på å trykke "Oppdater," så da får 20% bare være 20%.. Handler bare et undertøyssett allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men for disse klærne også? Går ikke de under spesielt tilbud som ikke lar seg kombinere med rabatt, e.l? *krysser fingrene* :sjarmor:

Er da ikke noe spesielt tilbud dette??

*krysse andre fingre* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men for disse klærne også? Går ikke de under spesielt tilbud som ikke lar seg kombinere med rabatt, e.l? *krysser fingrene* :sjarmor:

Litt usikker...

"(Rabatten gjelder H&Ms motekataloger og Shop online, men ikke på nedsatte varer). "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabattkoden er vel dessuten forskjellig fra kunde til kunde? Iallfall er min en annen enn den du oppga.

Edit: Glem det. Feil katalog. :ler:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om det ikke er like mange som handler nå som i fjor, ja. Eller at de har mer av hvert plagg. Da de slapp Stella i fjor ble det rimelig tomt rimelig kjapt. Hos meg ser det ut til at det ikke er så mye som er utsolgt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det ikke er like mange som handler nå som i fjor, ja. Eller at de har mer av hvert plagg. Da de slapp Stella i fjor ble det rimelig tomt rimelig kjapt. Hos meg ser det ut til at det ikke er så mye som er utsolgt ennå.

Tror Stella kolleksjonen var mer pop også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting ble da ikke utsolgt SÅ fort i fjor, eller husker jeg feil? Det var vel først etter en time at det begynte å minke?

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heftig mange brukere her nå :ler:

Kom nettopp hjem og satan å tregt det går!!

Er det masse klær som har forsvunnet? For jeg ser ikke 35 plagg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_mia_*

Stella var nok mer populær ja (det skjønner jeg godt..). Alle disse hjertene er litt tacky synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...