Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Rabattkode 7327, gjelder til og med 13/11 ;)

Tør ikke ta sjansen på å trykke "Oppdater," så da får 20% bare være 20%.. Handler bare et undertøyssett allikevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow jeg er ferdig, og det ble over 5000 kr :overrasket:

Skrevet
Joda, men for disse klærne også? Går ikke de under spesielt tilbud som ikke lar seg kombinere med rabatt, e.l? *krysser fingrene* :sjarmor:

Er da ikke noe spesielt tilbud dette??

*krysse andre fingre* ;)

Skrevet
Joda, men for disse klærne også? Går ikke de under spesielt tilbud som ikke lar seg kombinere med rabatt, e.l? *krysser fingrene* :sjarmor:

Litt usikker...

"(Rabatten gjelder H&Ms motekataloger og Shop online, men ikke på nedsatte varer). "

Skrevet (endret)

Rabattkoden er vel dessuten forskjellig fra kunde til kunde? Iallfall er min en annen enn den du oppga.

Edit: Glem det. Feil katalog. :ler:

Endret av Pheps
Skrevet

Det virker som om det ikke er like mange som handler nå som i fjor, ja. Eller at de har mer av hvert plagg. Da de slapp Stella i fjor ble det rimelig tomt rimelig kjapt. Hos meg ser det ut til at det ikke er så mye som er utsolgt ennå.

Gjest lillelou
Skrevet
:hoppe: Da har jeg fått bestilt både den fine svarte kjolen og skjorte til sambo!
Skrevet

er det noe særlig igjen i butikken nå....begynner vel å bli utplukket

Skrevet
Det virker som om det ikke er like mange som handler nå som i fjor, ja. Eller at de har mer av hvert plagg. Da de slapp Stella i fjor ble det rimelig tomt rimelig kjapt. Hos meg ser det ut til at det ikke er så mye som er utsolgt ennå.

Tror Stella kolleksjonen var mer pop også.

Skrevet (endret)

Ting ble da ikke utsolgt SÅ fort i fjor, eller husker jeg feil? Det var vel først etter en time at det begynte å minke?

Endret av Pheps
Skrevet

Heftig mange brukere her nå :ler:

Kom nettopp hjem og satan å tregt det går!!

Er det masse klær som har forsvunnet? For jeg ser ikke 35 plagg

Skrevet

Det var mye mer tull med siden i fjor hverfall :)

Skrevet

Ble litt for sen der ser jeg men koden har dere jo fått! :)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Stella var nok mer populær ja (det skjønner jeg godt..). Alle disse hjertene er litt tacky synes jeg.

Skrevet

Til nå har jeg bare lagt de hjertestrompene i handlekurven.

Og det er faktisk utsolgt for brudekjolen i 38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...