Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan varene bare ligge i kandlekurven en stund?? også prøve å komme seg til kassen om en halvtime eller så? er på jobb...ikke tid til å sitte her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt det jeg hadde tenkt, nemlig:

Den svarte jakken med hjerteknapper i to ulike størrelser

En boxershorts

Strømpebukse

Fra før har jeg den svarte trenchcoaten. Har ikke prøvd den andre jakken så derfor har jeg bestilt i to størrelser, hvis den ikke er fin returnerer jeg begge, er den fin så håper jeg den ene passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kommet til den første del i kassen, men ble fristet av et tilbud på en bukse som såg god ut, så nå er det bare tull her igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra før har jeg den svarte trenchcoaten. Har ikke prøvd den andre jakken så derfor har jeg bestilt i to størrelser, hvis den ikke er fin returnerer jeg begge, er den fin så håper jeg den ene passer :)

Hvordan er trenchen i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt det jeg hadde tenkt, nemlig:

Den svarte jakken med hjerteknapper i to ulike størrelser

En boxershorts

Strømpebukse

Litt sent, men hvordan er trenchen i størrelsen? Jeg bestilte en sort i 36 håper den ikke blir for stor :)

Endret av Annabell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir helt GAL av å vente på at neste side på vei til kassen skal laste! Også er det den som heter validate registration, så vidt jeg kan se fra URL'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent, men hvordan er trenchen i størrelsen? Jeg bestilte en sort i 36 håper den ikke blir for stor :)

Synes den er helt vanlig i størrelsen, som andre HM klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk. Grønn
Undertøy og tights i boks. Nå trenger jeg bare noen å vise det til ;o)

Håper jeg får undertøyet jeg også, så jeg kan putte det i julekalenderen til samboeren min sammen med et gavekort på kos, hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...