Annabell Skrevet 12. november 2006 #201 Del Skrevet 12. november 2006 Det tar litt tid å komme til kassen, men jeg kom igjennom til slutt så dere kommer sikkert der snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #202 Del Skrevet 12. november 2006 kan varene bare ligge i kandlekurven en stund?? også prøve å komme seg til kassen om en halvtime eller så? er på jobb...ikke tid til å sitte her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2006 #203 Del Skrevet 12. november 2006 Hmm det gikk knirkefritt en liten stund, men nå går det grusomt tregt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 12. november 2006 #204 Del Skrevet 12. november 2006 En stykk sort trenchcoat i str. 38 er grabbet av meg. Så får vi håpe den ikke er for stor i størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #205 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg fikk kjøpt det jeg hadde tenkt, nemlig: Den svarte jakken med hjerteknapper i to ulike størrelser En boxershorts Strømpebukse Fra før har jeg den svarte trenchcoaten. Har ikke prøvd den andre jakken så derfor har jeg bestilt i to størrelser, hvis den ikke er fin returnerer jeg begge, er den fin så håper jeg den ene passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 12. november 2006 #206 Del Skrevet 12. november 2006 hvilken farge tar dere på trenchen? sort eller brun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 12. november 2006 Trinn 1 i kassen... Jeg nærmer meg ← Der har jeg vært i ti minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 12. november 2006 hvilken farge tar dere på trenchen? sort eller brun? ← sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #209 Del Skrevet 12. november 2006 Har kommet til den første del i kassen, men ble fristet av et tilbud på en bukse som såg god ut, så nå er det bare tull her igjen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2006 #210 Del Skrevet 12. november 2006 Fra før har jeg den svarte trenchcoaten. Har ikke prøvd den andre jakken så derfor har jeg bestilt i to størrelser, hvis den ikke er fin returnerer jeg begge, er den fin så håper jeg den ene passer ← Hvordan er trenchen i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabell Skrevet 12. november 2006 #211 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Jeg fikk kjøpt det jeg hadde tenkt, nemlig: Den svarte jakken med hjerteknapper i to ulike størrelser En boxershorts Strømpebukse Fra før har jeg den svarte trenchcoaten. Har ikke prøvd den andre jakken så derfor har jeg bestilt i to størrelser, hvis den ikke er fin returnerer jeg begge, er den fin så håper jeg den ene passer ← Litt sent, men hvordan er trenchen i størrelsen? Jeg bestilte en sort i 36 håper den ikke blir for stor Endret 12. november 2006 av Annabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 12. november 2006 #212 Del Skrevet 12. november 2006 Definitivt sort trenchcoat, jeg synes den beige var skrekkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. november 2006 #213 Del Skrevet 12. november 2006 Åh, blir helt GAL av å vente på at neste side på vei til kassen skal laste! Også er det den som heter validate registration, så vidt jeg kan se fra URL'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #214 Del Skrevet 12. november 2006 hrm... det var det eg og gjorde feil...skulle kikke på tilbudene og der ble eg stående... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 12. november 2006 #215 Del Skrevet 12. november 2006 hmmm stoffet er av den typen at alt sitter klistret til så jeg tror jeg dropper sort siden jeg har to pusekatter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #216 Del Skrevet 12. november 2006 Litt sent, men hvordan er trenchen i størrelsen? Jeg bestilte en sort i 36 håper den ikke blir for stor ← Synes den er helt vanlig i størrelsen, som andre HM klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 12. november 2006 #217 Del Skrevet 12. november 2006 Undertøy og tights i boks. Nå trenger jeg bare noen å vise det til ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabell Skrevet 12. november 2006 #218 Del Skrevet 12. november 2006 Det var bra at den var normal i str Da går det sikkert fint, blir kjekt å få pakke! Har alle kjøpt trenchen i sort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #219 Del Skrevet 12. november 2006 Holder på å få logge meg inn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. november 2006 #220 Del Skrevet 12. november 2006 Undertøy og tights i boks. Nå trenger jeg bare noen å vise det til ;o) ← Håper jeg får undertøyet jeg også, så jeg kan putte det i julekalenderen til samboeren min sammen med et gavekort på kos, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå