Gjest Donna Skrevet 1. februar 2003 #1 Skrevet 1. februar 2003 Var innom www.canis.no idag og leste en tråd om at masse hunder nå stjeles til hundekamper. dette er familiehunder som blir mishandlet og plaget på det groveste for at am.staffer/kamphunder skal ha noen å trene seg på. Men også amstafer lider av dette for de som er svake blir brukt til å lære opp de andre. Tenk på all den smerte og lidelse disse hundene opplever ! Jeg blir helt dårlig av å tenke på det ....Tenk om noen stikker av med min lille hund og lar ham lide slik ..... :o Så jeg vil bare oppfordre alle til å passe på hunden sin ..man vet aldri når noe slikt hender .....Huff .... Her er en link til siden på canis...: http://www.canis.no/ gå inn på diskusjonen "stjeler hunder til hundekamper" http://www.p4.no/txo/76916.asp her står det også om saken ... har selv opplevd at min hund ar blitt angrepet av større hunder , og den ene gangen best en tervueren seg fast i hodet på den og filleristet den. Kommer aldri til å glemme de hylene !!! Av smerte og redsel ....han fikk psykiske plager etter på og problemer med å omgås andre hunder ..for ike å snakke om sårene i hodet .....så jeg orker neste ikke å tenke på hva disse hundene som stjeles gjennomgår :-?
Iset Skrevet 1. februar 2003 #2 Skrevet 1. februar 2003 ja det er en debatt på "aktuelle saker" om nettopp dette. jeg blir helt GAL av sinne. dyremishandling er faktisk en suveren NR EN på min liste over folk som skulle blitt mishandlet og torturert på det aller aller aller groveste. jeg HATER dyremishandlere. det er det verste jeg vet. ååårh jeg blir så sinna at jeg holder på å sprekke... Iset
Gjest Donna Skrevet 1. februar 2003 #3 Skrevet 1. februar 2003 ooops visste ikke om debatten på aktuelle saker ... :oops:
Iset Skrevet 1. februar 2003 #4 Skrevet 1. februar 2003 det gjør vel ikke noe, da ser jo flere folk debatten også synes det er merkelig hvor lite folk lar seg berøre av slike saker, når det gjelder dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå