Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere den egentlig til? Lukter jo så fælt,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den på leppene som lipbalm....

Smører den på betente neglbånd, små rifter eller sår.

Såre barnerumper.

Som kuldekrem, som ansiktsmaske for en ekstrem tørr hud..

Finnes ingen grenser egentlig, til tross for lukter ;)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Absolutt ingenting. Fikk den i gave, og en vakker dag så kaster jeg den. Ubrukelig synes jeg, og lukter :frustrert:

Skrevet

Jeg liker lukten, jeg. :) Men nå har jeg en leppepomade i stedet for kremen, og det er litt mer brukbart. Har brukt kremen på tørre hender, under nesa når jeg er sår etter lang forkjølelse etc. Generelt når jeg trenger en skikkelig rik krem. Leppepomaden bruker jeg daglig.

Skrevet

Fenomenal og bruke på leppene om natten synes jeg..

Skrevet

Jeg hadde den, brukte den lite pga ingrediensene og lukta. Kasta den etter at den hadde stått i skapet lenge nok.

Skrevet

Den var veldig bra å ha når jeg ble skikkelig solbrent i solarium en gang.

Gjest Leiababe
Skrevet

Synes kremen er helt vidunderlig, og har ingen problemer med lukten. Den er en altmulig krem, som jeg bruker masse. Spesielt bra som leppepomade og på tørre albuer :)

Skrevet

Dette har vært oppe flere ganger før. Noen reagere på lukta, andre synes den er helt grei. Selv bruker jeg den som førstehjelp på sår/sprukket/skadet hud og er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Dette er jo ikke en velværekrem om man kan kategorisere slik. Dette er en krem som er laget for å virke! Ikke for å lukte godt.

Spm her var vel ikk eom man syntes den luktet godt eller ikke, men om hva vi bruker den til...

Hold dere til temaet!!!

Skrevet

av lanolin og mineralolje kan man få allergier og tilstoppa porer.

Har en datter som går hudpleien ,og eight houer cream er fy fy.

Skrevet
av lanolin og mineralolje  kan  man få allergier og tilstoppa  porer.

:Nikke:

Skrevet
av lanolin og mineralolje  kan  man få allergier og tilstoppa  porer.

Og siden jeg har tilgode å finne en krem som hjelper så fort på skadet hud som Eight Hour, så får det bare bli kviser. Har ikke fått kviser på fingertuppene eller knokene ennå ihvertfall... ;)

Jeg ville ikke ha smurt dette i hele ansiktet eller brukt den som fuktighetskrem, det er snakk om nødhjelp på skadet hud.

Gjest Borghild
Skrevet

Åttetimerskrem? Makan til vås og tøys. Den sitter ikke på meg i 8 min engang. Dessuten lukter den død og fordervelse.

Skrevet

Jeg synes den lukter fælt og bruker den ikke lenger, men den var fantastisk da jeg for mange år siden fikk soleksem. Smurte den på om kvelden og dagen etter var det borte!

Skrevet

Så lenge man kun bruker den på leppene, småsår o.l så får man ikke stygg hud av den..lanolin og mineralolje er meget bra for leppene i hvertfall :)

Skrevet
Så lenge man kun bruker den på leppene, småsår o.l så får man ikke stygg hud av den..lanolin og mineralolje er meget bra for leppene i hvertfall :)

Ja, du blir avhengig av den, fordi mineralolje tørker ut, så du må smøre og smøre for at de skal kjennes ok ut, istedet for å bruke vegetabilsk fett f eks pomade som er basert på bivoks som mykgjør og gir fukt til leppene.

Skrevet
Ja, du blir avhengig av den, fordi mineralolje tørker ut, så du må smøre og smøre for at de skal kjennes ok ut, istedet for å bruke vegetabilsk fett f eks pomade som er basert på bivoks som mykgjør og gir fukt til leppene.

Ush da, det visste jeg ikke..

Skrevet

Jaja, ikke vet jeg. Har både eight Hour Cream + leppepomaden m/farge. Har ikke fått hverken kviser eller noe annet besvær av det. Men jeg kliner den ikke rundt i hele trynet da - blir jo brukt som førstehjelp ved sår, sprekker osv. Har fungert helt utmerket! Leppepomaden m/farge bruker jeg ofte istedenfor leppestift. Er helt super, og leppene mine har hverken blitt avhengig eller uttørket .. Ufattelig mange digger de produktene her, så jeg nekter å tro at de gjør slik skade som enkelte her hevder ... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...