Gjest Minimi Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 (endret) Hvordan kan jeg se om pus er jente eller gutt? Har lagt til et par bilder, vet ikke om det går an å se men. H*n er 3,5mnd Så hvis det er noen som kan se det er det flott Edit: fjernet bildene, har fått svar Endret 15. november 2006 av Minimi
Vendie Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 (endret) Ser ut som jente, hos min hanne er det mye større avstand mellom hullene. Endret 11. november 2006 av Vendie
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Dette er vel en ren provokasjon overfor alle dyremishandlere der ute...
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Det er helt klart en liten jente det der Gratulerer!
Gjest Eir Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg tror også det er jente. Når den er såpass gammel skulle ballene begynt å bli tydelige.
Gjest Saramia Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 HÆ??? For det første, så burde man da klare å se selv om det er jente eller gutt. For det andre; den som har oppdrettet katten bør IALLEFALL ha visst det. Fy fader, det her er rett og slett skremmende!!!
Ciara Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 HÆ??? For det første, så burde man da klare å se selv om det er jente eller gutt. For det andre; den som har oppdrettet katten bør IALLEFALL ha visst det. Fy fader, det her er rett og slett skremmende!!! ← Det er ikke sikkert katten er fra oppdretter, kanskje TS har fostret den opp selv? Det er ikke lett å se forskjell på kjønnene når de er små. Dette er imidlertid definitivt jente
Gjest Gjest_Minimi_* Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 HÆ??? For det første, så burde man da klare å se selv om det er jente eller gutt. For det andre; den som har oppdrettet katten bør IALLEFALL ha visst det. Fy fader, det her er rett og slett skremmende!!! ← svært så lettskremt du er da... Da har jeg en liten jentepus da
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 HÆ??? For det første, så burde man da klare å se selv om det er jente eller gutt. For det andre; den som har oppdrettet katten bør IALLEFALL ha visst det. Fy fader, det her er rett og slett skremmende!!! ← Du, det finnes veterinærer som ikke har klart å se forskjell, og som har sprettet opp buken for å fjerne livmor på hannkatt som skulle kastreres. Og EIR: det er ikke alltid man ser noe til ballene så tidlig. På noen katter detter aldri steinene ned (kryptokisme). Men jeg er forøvrig enig at det ser ut som en jente. Men det er nå ikke uvanlig at man blingser litt på kjønnet og ender opp med hankatten "josefine" eller hunkatten "mons"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå