Tirill Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hvor mange av dere jenter er flinke til å gi kjærsten deres gaver? Fikk ett tips fra ei god venninne av meg at gutter er like gla i å få blomster som vi jenter er... Men hvor vanlig er dette? Selv er jeg dyktig på å kjøpe klær til han, men jeg tviler sterkt på at han enser at jeg gjør det av kjærlighet til han... (hvilket jeg ikke alltid gjør heller, for jeg vil at han skal ta seg bra ut ) Men jeg har til gode å kjøpe blomster... Noen som har erfaring på det området??
Gjest Ulva35 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøper av og til roser til min kjære og han til meg. Hvorfor skal bare gutter/menn kjøpe gaver/blomster til oss En annen ting som er fint å kjøpe som en liten oppmerksomhet er et romantisk kort, et krus eller glass som det står noe fint på
måvite Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Kjøpte blomster til min mann i dag Gav han en god klem og et kyss og sa jeg elsket han Han ble kjempeglad Synes det er like viktig å gi han en oppmerksomhet som det er å få en av han!
Gjest Sabia Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte gledestrålende en buket blomster til mannen for noen år siden - og etter et par dager kom det forsiktig at han trodde kanskje jeg ble mye gladere for roser enn han ble... Sikkert forskjellig hvor glade de blir!! Men kommer jeg hjem med en kul cd, eller noe verktøy dill - da blir han gla da!! **Lage bukett med fastnøkler til bursdag??**
Tirill Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 Hehe det skal jeg prøve ja... En stor bukett fastnøkler...
løve70 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøper gjerne blomster til mannen min. Klær også
Gjest Reisende John Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Hvor mange av dere jenter er flinke til å gi kjærsten deres gaver? Fikk ett tips fra ei god venninne av meg at gutter er like gla i å få blomster som vi jenter er... ← Menn liker ikke blomster på samme måte som damer. Vi vil ha noe som ikke dør etter 2 dager
brumma* Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Jeg gir ikke blomster (ikke han til meg heller), men det går på at vi blir mer glad for andre ting. Kjøper heller et tegneserieblad han liker el. Men at gutter setter like mye pris på en oppmerksomhet i ny og ne det er jeg enig i!
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Nei, jeg kjøper ikke blomster til han. Tror ikke han kommer til å like det. En annen liten oppmuntring kunne jeg ve være flinkere til å komme med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå