Sandra Skrevet 7. mars 2003 #41 Del Skrevet 7. mars 2003 Grattis snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 7. mars 2003 Grattis snuppa! Takker!!! Utrolig nok hadde min tidligere sjef mot nok til og legge til at jeg var hjertlig velkommen i butikken som kunde! Hadde bare vært SÅÅÅÅ kos om jeg kom tilbake og handla!!! ALDRI om jeg gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 7. mars 2003 #43 Del Skrevet 7. mars 2003 GRATULERE MariannE Kick "glitter ass" !! Du kan nå med rette være stolt av deg selv !!! Vil nok tro at denne bedriften vil tenke seg om både en og to ganger før de gjør noe lignende igjen. Ønsker deg bedre lykke i neste jobb. God helg Cita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. mars 2003 #44 Del Skrevet 7. mars 2003 Hurra!! Så bra, "Marianne-kick-G######-in-the-ass" (eller hva det nå var ditt nye navn skulle være !!) Du har vært Superflink! Dumme, dumme G######. (jeg har faktisk glemt meg bort og handlet hårspenner og "spisepinner" til å ha i håret der, men utover det gjelder boikotten leeeeeeeeeeenge enda)! Kos deg med lønna di! Lykke til i neste jobb. Klem Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calvin Skrevet 9. mars 2003 #45 Del Skrevet 9. mars 2003 Flott, Marianne!! Det hjelper å st på sitt. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 10. mars 2003 #46 Del Skrevet 10. mars 2003 Gratulerer MarianneE, dette er kjempebra!! De trodde nok neppe at du ville kjempe mot dem på denne måten, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 10. mars 2003 #47 Del Skrevet 10. mars 2003 Gratulere MarianneE, det var morsomt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 11. mars 2003 Takk alle sammen!!! Tro det eller ei, men deres støtte gav meg faktisk enda mer pågangsmot da det stod på som værst! Deres tilbakemelding har fakisk vært viktig for meg! *masse roser til dere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 24. mars 2003 F**n ta G****er!!!! Ble enige med dem om 5-måneders lønn mot en oppsigelse fra meg. Den lønna var da for: Februar, Mars, oppsigelsestida mi i April, Juni og Juli. Pengene fikk jeg idag, men bare for tre måneder! 24.000,- (minus skatt) fikk jeg, men skulle hatt 40.000,-!!!!!!! Alt skulle komme i dag! Så de har ikke gitt halvparten nå! Pokker, asså!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #50 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Håper du har det skriftlig at du skulle ha 5 måneder lønn!?! Men såvidt jeg husker hadde du med deg noen som kan bevitne at det ble sagt 5 måneder, ikke sant? Da skal vi en muntlig avtale være like bindende! Stå på kravene!! Du må ikke gi deg nå!! Selv om jeg forstår at du blir oppgitt når du trodde alt var over og så må du i gang igjen! Lykke til! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #51 Del Skrevet 29. april 2005 Wow...for en møkkabedrift. Fikk du noen gang alle pengene MarianneE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shagma Skrevet 30. april 2005 #52 Del Skrevet 30. april 2005 Nå er jeg SÅ nysgjerrig på hvordan dette gikk! Er veldig imponert over MariannE! Håper jeg vil være like tøff om jeg kommer i en lignende situasjon noen gang.. (håper ikke jeg kommer opp i en slik situasjon da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #53 Del Skrevet 21. mai 2005 Wow...for en møkkabedrift. Fikk du noen gang alle pengene MarianneE? Gjorde nok ikke det. Kunne ha fortsatt og krangle med dem, men fant ut at dette ville koste meg mer enn det det var verdt. Er forøvrig stolt over hva jeg presterte der. Synd tøffheten bare var et blaff..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 22. mai 2005 #54 Del Skrevet 22. mai 2005 Har tråla gjennom hele tråden... For en sak! Men: Hvorfor gikk du med på å levere inn oppsigelse når det egentlig ikke var det du ville? Du ble jo tilbudt 20 000 mot å levere oppsigelse selv, noe du sa NEI til. (Det synes jeg var kjempebra!!) Så ender du opp med 24 000 og må levere oppsigelse? :klø: Hva skjedde? Hvorfor vil du ikke kjempe for de resterende pengene som ble avtalt at du skulle få i møtet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bree ii Skrevet 22. mai 2005 #55 Del Skrevet 22. mai 2005 MarianneE du skal absolutt IKKE si opp selv! Ring til Glitter i morgen, og be om å få en skriftlig oppsigelse med en gang, hvor det klart og tydlig kommer frem grunnen til oppsigelsen. Det er dette de er redde for, og de prøver å "kjøpe" deg med 4 mnd lønn. Skriv ned ALT som er blitt sagt, og ta med deg oppsigelsen til en advokat. STÅ PÅ, jente, du har allerede vist dem at du ikke lar deg pille på nesen! Du ville selvfølgelig allerede fått en skriftlig oppsigelse, dersom det ikke ville få noen konsekvenser for dem selv. Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon selv, og jeg valgte å bli oppsagt. De kan ikke nekte deg å få en attest. Klem fra meg. Veldig uenig. Ta dine fire måneders lønn - du finner en ny jobb før det er gått fire måneder uansett. Det er sjelden verdt bryet og belastningen å gå til sak - og de har jo allerede innsett tabben og gitt deg mye mer enn du reelt settt har krav på. Hva vil du egentlig oppnå med å så til sak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvorlig talt Skrevet 22. mai 2005 #56 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå blir jeg sikkert upopulær, men: En sak har alltid to sider, og man holder med en siden man får info fra. (I en naturdokumentar heier man i en episode på løven som jakter på hyenen, og i neste episode på hyenen som løper fra løven.) Hele denne tråden vitner om en typisk "venninnementalitet", der alle tror på alt som bli sagt, og så tar vi "den onde". Hadde vi vært menn hadde dette blitt sett på mer nyansert for lenge siden. Selv om vi syns vi er snille, greie, fline, dyktige, morsomme osv er det ikke nødvendigvis slik andre oppfatter oss. Det er bare noe man må akseptere. Jeg har vært i arbeidlivet i 15 år på ulike nivåer, og har lært at ingen har rett i alt, men alle har rett i noe. Slik er det helt sikkert her også. Jeg kommer fortsatt til å handle på Glitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. mai 2005 #57 Del Skrevet 22. mai 2005 Vel, nå har vel Glitter innrømmet at de behandlet henne feil? Om de hadde god grunn til å sparke henne eller ikke, vet jo ikke vi noe om, men de har uansett ikke behandlet henne profesjonelt og ryddig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 22. mai 2005 #58 Del Skrevet 22. mai 2005 Å slutte å handle på Glitter fordi en av butikkene i Norges land har en ræva leder, blir jo litt håpløst... Men om de har opptrådt som beskrevet her er det utvilsomt råttent, klart det. Men ikke gi deg mht pengene dine da, hvis de har gitt deg rett og dere kom til en enighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. mai 2005 #59 Del Skrevet 23. mai 2005 Men ikke gi deg mht pengene dine da' date=' hvis de har gitt deg rett og dere kom til en enighet?[/quote'] Nei det tenker jeg også. Det er da stor forskjell på 24000 og 40000. Krev hver krone de har lovet deg! De har jo innrømmet feil. Eller har det kommet fram noe nytt i saken som gjør at de likevel ikke kan stå ved avtalen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 23. mai 2005 Kjære dere, dette er to år siden, kanskje på tide og glemme hele greia? Jeg er ihvertfall ferdig med denne saken for lengst.... Ser noen kritiserer meg litt for ikke og fortsette og kjempe for pengene, jeg skrev at dette ville koste meg mer enn det det var verdt. Da jeg sto opp i situasjonen ønsket jeg bare og bli ferdig med hele greia. jeg er ferdig med saken, kanskje noen andre og burde bli det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå