Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 oslo city og majorstuen (rett overfor tbanen) er dyre, den på manglerudsenteret har greiere priser.
Gjest itla Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Mener det er en i Møllergata og. ← Tror den ble nedlagt for ikke så lenge siden... Eller det er mulig den bare flyttet. Men den er i hvertfall ikke i Møllergata lenger.
Shabana Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 (endret) Strikkedilla på Oslo City er dyre, men de har klippekort. For hver gang du kjøper garn over 200 kr får du et stempel og den 9 gangen spanderer de 200 kroner. Det kan lønne seg hvis man handler mye garn. Nå selger jo Nille billig garn også I tillegg så er denne nettsiden http://www.garnstudio.com/index_lang.php en utrolig bra side. Du kan bestille garn og annet utstyr + at de har fine strikkeoppskrifter. Endret 11. november 2006 av Shabana
aline Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 drar du litt utenfor selve sentrumskjernen, så anbefaler jeg Bentes Boutique på sagene, i gjøviksgata rett ved busstoppet advokat dehliesplass. hun her utrolig mye lekkert, alltid noe garn på salg (og faktisk fint garn på salg både titt og ofte synes jeg), godt utvalg og greie priser synes nå ihvertfall jeg. også er det kjempekoselig der, god service og veldig hjelpsom hun som har ansvaret der nå. Hjelper gjerne til dersom du har spørsmål, viser deg og er med på kreative tanker for å få ting litt annerledes, om man har lyst på det. hun har også ett fint utvalg av knapper, perler, blonder, bånd og tilbehør, jeg bruker bare denne butikken.
Gjest fjellrev1 Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Takk for godt tips på Bentes Boutique! Nå er vel ikke jeg kvinne (uten å antyde noe) men når man søker på oppskrifter og div så ender man som regel opp på disse forumene. Meget takknemlig for at de finnes. Tipp Topp Tommel Opp på stemningen hos Bente ihvertfall, knall service og bra tilbud på garn! Vet av egen erfaring med min egen mor så hender det at man sitter igjen med et stk av forskjellige nøster som er litt vanskelig å få brukt. Vi er Spis- Fisk kollektivet som holder på å lage en collage av flere små lapper så hvis noen har lyst til å donere ymse garn nøster til en gruppe gutter som har ambisjoner om å bevare strikking videre i de kommende generasjoner. Hvis dette ambisøse prosjektet med å samle inn garn skulle lykkes kan vi kontaktes på [email protected] på forhånd takk
Tropehus Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Du store alpakka & friends i Toftes date på Grünerløkka - garn i alpakkaull og endel ferdigstrikk, samt perlemorknapper fra Peru. Dyrt og deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå