Gå til innhold

Handle på nett.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Handler dere på nett?

Hvis dere gjør, hva handler dere da?

Er det noen produkter dere savner spesielt i norske nett butikker?

Er det noe spesielt du kunne tenke deg at en norsk nettbutikk kunne tilby deg? Pakkeløsninger? eller noe annet?

Er designet på nettsiden viktig for at du vil handle i butikken?

Syns du det er dumt at du ikke kan prøve klær før du kjøper de i nettbutikker?

Er bilder og forklaringer til produktene viktig for at du velger de?

Hvis to nettbutikker tilbyr deg de samme produktene, hva er det da som gjør at du velger en ovenfor den andre?

Hvr lang tid kunne du ventet på varene du bestilte fra nett? Og hva syns du er rimelig?

Kunne frakt-tiden vert lengre om du fikk varene billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler dere på nett?

ja

klær, babyutstyr, bilder

kalender der man kan sette inn bilder på de enkelte datoene, andre fine bildeprodukter, billige ullklær til baby, enkle, billige små treleker

Essensielt. Hvis det ikke er lett å finne fram gir jeg opp. fargene og effektene driter jeg i. brukervennlighet betyr alt. flashanimasjoner er døden.

ja

Er det ikke bilde og forklaring, kjøper jeg det ikke.

Hvis to nettbutikker tilbyr deg de samme produktene, hva er det da som gjør at du velger en ovenfor den andre?

Pris, betalingsmuligheter (fortrinnsvis faktura eller kort) og brukervennlighet

Hvr lang tid kunne du ventet på varene du bestilte fra nett? Og hva syns du er rimelig?

en uke.

nei

Gjest minibuss
Skrevet

Netthandel er veldig greit, og ofte BILLIG :klappe: Gjelder å finne at siden ser seriøs ut, og så sjekke med kanskje å bestille litt forsiktig første gang før STOR handelen kommer, hehe Vi har akkurat handlet på en hundebutikk på nettet, kan anbefales :)

De var i hvert fall greie og gav raskt svar, vi sparte over fem hundre i forhold til den "vanlige" butikken i Bergen. www.kunhund.no .

Ellers så har jeg brukt både netthandelen og qxl, har gått fint alle gangene, så om det er norske steder og du kan finne firmaet i virkeligheten, så er det vel helst greit.

Skrevet
Handler dere på nett?

Jepp

Klær, bøker, billetter, kosmetikk, cd/film, mm.

Egentlig ikke. Det jeg savner mest er vel konkurransedyktige priser og til tider et litt bedre utvalg. Av og til kan det gå nesten et halvt år før visse varer dukker opp her på berget.

Definitivt. Virker sidene rotete og amatørmessige går jeg sannsynligvis et annet sted for å handle.

Enkelte ting hadde selvfølgelig vært kjekt å kunne prøve, men så lenge butikken tilbyr en god returordning pleier det å gå bra.

Ja!

Pris(også frakt), leveringstid, tidligere erfaringer.

1 uke-1mnd. Det kommer helt an på hvor jeg har bestillt fra og om varene er på lager eller ikke.

Kommer an på hvilke forskjeller vi snakker om. Er det en vare som jeg kunne ha kjøpt på 10 andre butikker ville jeg nok ha handlet et annet sted.

Skrevet

hvor får man kjøpt barneutstyr ol på nettet? der faktura ligger med i pakken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...