Chiquita Skrevet 1. februar 2003 #1 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei Gry Er det ikke mulig å legge til denne boka til "Kvinne-shop'en".... Hadde vært int å kjøpe denne herifra jeg da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. februar 2003 #2 Del Skrevet 1. februar 2003 Ryktene sier at den kommer i KG-shopen. Så tålamod, jenta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2003 ok, Tusenfryd, jeg skal prøve *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 1. februar 2003 #4 Del Skrevet 1. februar 2003 Boken kommer først på markedet rundt 17 februar. Og ja da, den blir til salgs gjennom KG også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar 2003 OK, Gry Jeg skal finne frem tuben med tolmodighetskrem, så skal vi nok se at jeg skal klare å "holde meg" de siste ukene/dagene.... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå