linky Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Jeg skal på julebord i desember og er på utkikk etter noen elegante høyhelte sko, jeg skal ha en enkel svart kjole så vil gjerne ha noen sko som gjør litt ut av seg. jeg har sett på din sko, braastein sko....osv. men de hadde ikke noe særlig godt utvalg. noen som vet om noen skobutikker jeg kunne gått i? Legg gjerne ut link av sko om dere har
FashionySara Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg skal på julebord i desember og er på utkikk etter noen elegante høyhelte sko, jeg skal ha en enkel svart kjole så vil gjerne ha noen sko som gjør litt ut av seg. jeg har sett på din sko, braastein sko....osv. men de hadde ikke noe særlig godt utvalg. noen som vet om noen skobutikker jeg kunne gått i? Legg gjerne ut link av sko om dere har ← Jeg synes det er sinnsykt dårlig utvalg i butikkene her i år..(er fordi det er så mye annet som er mote..som liksom skal kombineres med finkjolen)..men for meg blir det litt feil. Jeg vil ha elegante høyhælte pensko til kjolen min..ikke noen pumps med veldig lavhel...grr.. tok runden igår selv og fant ikke noe spes. Så er glad jeg har backup i skoskapet mitt.
linky Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg synes det er sinnsykt dårlig utvalg i butikkene her i år..(er fordi det er så mye annet som er mote..som liksom skal kombineres med finkjolen)..men for meg blir det litt feil. Jeg vil ha elegante høyhælte pensko til kjolen min..ikke noen pumps med veldig lavhel...grr.. tok runden igår selv og fant ikke noe spes. Så er glad jeg har backup i skoskapet mitt. ← Godt det ikke bare er meg da, da ER det dårlig utvalg. jeg har og noen sko som jeg kan bruke, men de er ikke såå elegante. så vil gjerne ha nye. Flere? Endret 11. november 2006 av linky
Karamba Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte meg nettopp disse til julebordet. Brukte de i går, kjempefornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte meg nettopp disse til julebordet. Brukte de i går, kjempefornøyd! ← De var jævlige!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 De var jævlige! ← Har du en skofetish ettersom du må inn og ødelegge alle trådene som omhandler høyhelte sko?
Quirky Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte meg nettopp disse til julebordet. Brukte de i går, kjempefornøyd! ← Har sett de der i et blad, de er utrolig kule.
Wildy Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Jeg kikket på et par slike i en butikk for en stund siden. Var litt skeptisk, men de var utrolig flotte på foten! Men lommeboka sa "nei" i denne omgang......
Gjest Gjest_Ramboline_* Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Kanskje en fordel om du forteller hvor du bor? Lille vinkel har my fint syns jeg.
Gjest Deception Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte meg nettopp disse til julebordet. Brukte de i går, kjempefornøyd! ← De likte jeg Men jeg tror jeg foretrekker å bruke slike sko til bukser ala drainpipes, ikke til pyntet julebord-kjole. Ellers finnes det veldig mye pumps i butikkene nå; både Bianco og faktisk også Din Sko har endel stilige pumps.
Quirky Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Jeg kjøpte meg nettopp disse til julebordet. Brukte de i går, kjempefornøyd! ← De likte jeg Men jeg tror jeg foretrekker å bruke slike sko til bukser ala drainpipes, ikke til pyntet julebord-kjole. Ellers finnes det veldig mye pumps i butikkene nå; både Bianco og faktisk også Din Sko har endel stilige pumps. ← Jeg også, men det kommer jo an på hvordan julebordantrekket ellers er, noen har jo julebord med dresscode "ekstremt uformelt". Nå tror jeg at jeg må ha de skoene. Har siklet på dem før, og nå fikk jeg veldig, veldig lyst på dem.
linky Skrevet 11. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 11. november 2006 Tusen takk for svar alle sammen, ble ikke så mye mer klokere, men får ta meg en skikkelig bytur til uka. har jo enda litt tid på meg
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 Har du en skofetish ettersom du må inn og ødelegge alle trådene som omhandler høyhelte sko? ← Eh? Nei. Dette er den eneste skotråden jeg har kommentert i. Og det er faktisk lov å komme med sine meninger her. Det er derfor det kalles et diskusjonsforum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå