Gjest Donna Skrevet 1. februar 2003 #1 Skrevet 1. februar 2003 Kjeder meg så .....har feber og er elendig ....og fikk så lyst til å høre på hørespill !!!Noen som vet om det går an å høre hørespill på nettet? Radioteateret eller noe slikt? orker ikke å kreke meg avgårde til biblioteket heller ....der kunne jeg jo lånt lydbøker.......sukk og stønn ....godt at KG er på bena igjen ......kommer nok til å skrive en del i løpet av helgen ja ....*ler*
Redhead Skrevet 1. februar 2003 #2 Skrevet 1. februar 2003 Vet ikke om noe sted med hørespill, men god bedring til deg! :kgsmil: Har nettopp kommet meg etter ei kule, og har heldigvis bare forkjølelsen igjen!
blå Skrevet 1. februar 2003 #3 Skrevet 1. februar 2003 Uff, stakkars deg. Om jeg kunne skulle jeg ha hjulpet deg. Det er pyton å være syk uten lydbøker. Jeg har helt dilla på lydbøker når jeg er syk. Men i dag er det lørdag, pleier det ikke å gå sånne hørespill på radioen da. God bedring da
Milo Minderbinder Skrevet 1. februar 2003 #4 Skrevet 1. februar 2003 Vel. Formoder du har Kazaa. Jeg har lastet ned en god del tant og fjas derfra. Desverre er det ingen jeg har funnet på norsk. Men jeg har funnet, og lastet ned BBC sitt tretten episoders, og komplette Ringenes herre-hørespill...... og det er dritkult. Videre......men kun på engelsk og tysk, vil du finne hele Harry Potter komplett på lydbok, samtlige bøker. Skriv søkeord "audio book", og se hva som dukker opp. evt tittel på bok, forfatternavn o.l. Når det gjelder Harry Potter, vil du, hvis du er tålmodig med søkeordet "BBC Harry Potter", kunne laste ned hele den første boken, lest av Stephen Fry, som virkelig er gutten fra Calcutten når det gjelder slikt. "Philosopher`s stone" er i 17 deler. Du finner noe, skulle jeg tro....men det er smått med norskspråklige hørespill. Milo milo
Gjest Donna Skrevet 1. februar 2003 #5 Skrevet 1. februar 2003 Hvor mye plass tar dette på maskinen Milo? Og hvor lang tid tar det å laste ned dette? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå