Gjest svenskbrud Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Har ingen annan stans att "gå". Min mormor fyllde år igår och hon är död sedan 24 år tillbaka. Jag kan tyvärr inte ta mig till graven i Trondhjem så jag säger "Grattis bestemor" här på fourmet. Jag saknar henne så mycket, och jag har fortfarande inte kommit över hennes plötsliga död. Gråter nu när jag skriver detta. Min mormor och jag hade ett underbart förhållande till varandra och jag saknar henne så... Tja, det var bara det jag ville skriva, tack för att ni "lyssnar" här på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 *Trøste* Håper det går bra med deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 *Klemmer Svenskbrud* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 25. mars 2002 #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Det er vondt å savne, men samtidig godt. Sender masse trøsteklemmer og gode tanker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Tusen takk för de fina orden. Det värmer verkligen! Jag hade nog inte väntat mig att folk skulle skriva något, men jag blev väldigt glad över att ni gjorde det! Kramar från en gladare svenskbrud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Ville bare si kondolerer.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå