Spoven Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg som var så flink og startet med julegavene tidlig, kjenner at panikken begynner så smått å bre seg. Jeg er godt over halvveis, men har enda rundt 20 små og store personer å finne noe til... Jepp, digre familier på begge sidene. Men vi kjøper ikke noe dyrt da, det har vi ikke råd til. Men nå sitter jeg her da, butikkene i nærheten har et heller magert innhold, og Tromsøtur blir det ikke tid til før om en tre ukers tid. Og til da vil jeg ha lidd opptil flere panikkanfall! Vet jo at det går fint å handle julegaver i desember, men jeg får angst i overfylte butikker, og klarer ikke å fokusere på det jeg kom for. Jeg har bestilt fra Ellos, Spar Kjøp, Clas Ohlson, Linus og Lotta, Illusion og CDON. Har noen tips til andre nettbutikker jeg kan kikke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=232697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2006 Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå