Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har i det siste datet en mann jeg har kjent i noen år. Jeg liker personligheten hans veldig godt og har det morsomt sammen med ham. Jeg er veldig sjarmert av ham, MEN jeg synes kansje han er litt i største laget. Jeg synes ikke det egentlig er noe jeg burde bry meg om, men jeg kommer liksom ikke helt forbi det. Jeg har ikke lyst til å være så overfladisk, tross alt er det hvordan personen er som betyr noe!! Hmmm, har fått kommentarer av andre som sier at jeg er alt for søt for ham, hva er det for en idiotisk ting å si da?? Jeg vet ikke helt hva jeg vil m dette innlegget heller, måtte vel bare få det ut. Er det noen som har erfaring med dette? Burde jeg bare fortsette å gå ut med ham å se hva som skjer? Vi har det så hyggelig sammen og jeg vet han liker meg kjempegodt, men jeg har bare litt problemer med å se oss ha sex.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har i det siste datet en mann jeg har kjent i noen år. Jeg liker personligheten hans veldig godt og har det morsomt sammen med ham. Jeg er veldig sjarmert av ham, MEN jeg synes kansje han er litt i største laget. Jeg synes ikke det egentlig er noe jeg burde bry meg om, men jeg kommer liksom ikke helt forbi det. Jeg har ikke lyst til å være så overfladisk, tross alt er det hvordan personen er som betyr noe!! Hmmm, har fått kommentarer av andre som sier at jeg er alt for søt for ham, hva er det for en idiotisk ting å si da?? Jeg vet ikke helt hva jeg vil m dette innlegget heller, måtte vel bare få det ut. Er det noen som har erfaring med dette? Burde jeg bare fortsette å gå ut med ham å se hva som skjer? Vi har det så hyggelig sammen og jeg vet han liker meg kjempegodt, men jeg har bare litt problemer med å se oss ha sex.... ← Tror ikke du skal fortsette å date en mann du ikke tenner på...! Hva slags forhold skal det bli?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. november 2006 #3 Del Skrevet 11. november 2006 Det er jo ikke så lett da... Men uansett, når man blir veldig glad i folk, så kommer følelsene etterhvert En gang i tia var jeg hypp på en jente. Etterhvert viste det seg at hu var veldig hårete da... Hu hadde hår på ryggen og alt (svart hår), så jeg blei litt sån "øøh... Tørnåff!!", men jeg var jo veldig glad i henne! Så jeg valgte å bare drite i det, å etterhvert gikk det over. Nå syns jeg ikke at hårete jenter er ekkelt mer, så det går sansynligvis over etterhvert! Du kan jo prøve det samme, eller så er det kansje litt sjipt å få masse følelser inn i bildet, så må du dumpe han fordi han er en sjåkkas, som du ikke greier å ha sex med, etterpå... Det er opp til deg! Bare husk at det aldri er noe særlig lurt å være ego Tenk på følelsene hans og følelsene dine, før du bestemmer deg for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #4 Del Skrevet 11. november 2006 Høres litt desperat ut å vurdere et forhold til en du føler deg usikker på, uansett hvilket område usikkerheten slår inn på. Er man forelsket så aksepterer man vel alt som det er. Dersom man har ting man ikke liker ved personen i utgangspunktet så er det kanskje ikke liv laga for det forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #5 Del Skrevet 11. november 2006 Ikke ødelegg et godt vennskap med å dra sex inn i det. Tror ikke følelsene kommer med sexen, men før sexen. Etter sexen forsterker du enten de gode følelsene som er der. Eller du sitter igjen med bare negative følelser. Sex er ikke noe leketøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Del Skrevet 11. november 2006 Ok, jeg leser to spsm i innlegget ditt: 1) utseendet hans: du er usikker på om du skal satse på ham fordi han ikke ser ut som mr universe. Han er "litt stor". Du er usikker på deg selv, og ønsker derfor en kjekkas ved din side som liksom skal vise hva du er verdt. Nå tenker du tanker som "hva vil andre synes?" og trekker frem at noen har kommentert at du er for pen for denne mannen. Jeg tenker som så at du viser stil og selvsikkerhet hvis du dater menn pga deres intelligens, humor, sjarm og personlighet. Drit i hva "andre" eventuelt tenker. Hvis du er søt, så ser folk det uavhengig av hvordan mannen ved din side ser ut. Hvis eneste problem er at han er stor, så slank ham. Kvinnnelig kløkt, sakte omgjring av kosthold, og felles joggeturer gjør susen. Jeg har selv gjort det med mannen min. Men det var da helse og ikke seksuell tiltrekking somvar fokus 2) Omdet går an å ha sex med en stor mann: Hallo! Det går an å ha sex med det meste Den største erogene sone er forøvrig hjernen. Ikke vær redd, det praktiske rundt sengehyggen vil ordne seg selv, har man lyst har man lov Kanskje det viser seg at han er helt fantastisk? Hvis du er singel og har truffet en mann du liker, så hvorfor ikke prøve deg frem? Går det ikke så går det ikke, vi lever i 2006. Det er bedre å angre på ting man har gjort enn ting an ikke har gjort. PS: Jeg har en kamerat som er blitt rimelig overvektig de siste årene pga et hardt ungkarsliv med for mye pils osv. han er verdens mest fantastiske mann: han har alt! Men altså overvektig og litt sjenert ovenfor fremmede damer, dermed har han nå vært singel rimelig mange år.....jeg er helt sikker på at han hadde gått ned de 20 kiloene på under ett år hadde han fått en god kjæreste. Ingenting er bedre motivasjon enn nyforelskelse og små jente-hint. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. november 2006 #7 Del Skrevet 11. november 2006 Ok, jeg leser to spsm i innlegget ditt: 1) utseendet hans: du er usikker på om du skal satse på ham fordi han ikke ser ut som mr universe. Han er "litt stor". Du er usikker på deg selv, og ønsker derfor en kjekkas ved din side som liksom skal vise hva du er verdt. Nå tenker du tanker som "hva vil andre synes?" og trekker frem at noen har kommentert at du er for pen for denne mannen. Jeg tenker som så at du viser stil og selvsikkerhet hvis du dater menn pga deres intelligens, humor, sjarm og personlighet. Drit i hva "andre" eventuelt tenker. Hvis du er søt, så ser folk det uavhengig av hvordan mannen ved din side ser ut. Hvis eneste problem er at han er stor, så slank ham. Kvinnnelig kløkt, sakte omgjring av kosthold, og felles joggeturer gjør susen. Jeg har selv gjort det med mannen min. Men det var da helse og ikke seksuell tiltrekking somvar fokus 2) Omdet går an å ha sex med en stor mann: Hallo! Det går an å ha sex med det meste Den største erogene sone er forøvrig hjernen. Ikke vær redd, det praktiske rundt sengehyggen vil ordne seg selv, har man lyst har man lov Kanskje det viser seg at han er helt fantastisk? Hvis du er singel og har truffet en mann du liker, så hvorfor ikke prøve deg frem? Går det ikke så går det ikke, vi lever i 2006. Det er bedre å angre på ting man har gjort enn ting an ikke har gjort. PS: Jeg har en kamerat som er blitt rimelig overvektig de siste årene pga et hardt ungkarsliv med for mye pils osv. han er verdens mest fantastiske mann: han har alt! Men altså overvektig og litt sjenert ovenfor fremmede damer, dermed har han nå vært singel rimelig mange år.....jeg er helt sikker på at han hadde gått ned de 20 kiloene på under ett år hadde han fått en god kjæreste. Ingenting er bedre motivasjon enn nyforelskelse og små jente-hint. Lykke til! ← Hehehe, kan jeg fingre deg i hjernen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. november 2006 #8 Del Skrevet 11. november 2006 Hei og takk for mange gode svar. Jeg tror kansje jeg ordla meg galt, for jeg bryr meg absolutt ikke hva andre måtte mene om dette. Jeg synes d var helt absurd at noen skulle kommentere d slik d gjorde. Jeg er ikke usikker på meg selv, og bryr meg egentlig ikke så mye om utseende, da det faktisk er hvordan man føler seg sammen med personen som teller... Jeg føler meg litt overfladisk, men jeg merker at dette faktisk holder meg litt igjen, fordi jeg er nødt til å forholde meg til ham uansett hvordan dette går eller ikke. Men jeg er veldig sjarmert, og kan nok på sikt bli forelsket. Det som gjør det vanskelig er at han virker å ha kommet mye lenger enn meg i prosessen og jeg er ikke helt klar for det enda. Men tusen takk for kjempegode svar. Det hjalp å sette ord på mine egne tåbelige tanker!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. november 2006 #9 Del Skrevet 11. november 2006 Hei og takk for mange gode svar. Jeg tror kansje jeg ordla meg galt, for jeg bryr meg absolutt ikke hva andre måtte mene om dette. Jeg synes d var helt absurd at noen skulle kommentere d slik d gjorde. Jeg er ikke usikker på meg selv, og bryr meg egentlig ikke så mye om utseende, da det faktisk er hvordan man føler seg sammen med personen som teller... Jeg føler meg litt overfladisk, men jeg merker at dette faktisk holder meg litt igjen, fordi jeg er nødt til å forholde meg til ham uansett hvordan dette går eller ikke. Men jeg er veldig sjarmert, og kan nok på sikt bli forelsket. Det som gjør det vanskelig er at han virker å ha kommet mye lenger enn meg i prosessen og jeg er ikke helt klar for det enda. Men tusen takk for kjempegode svar. Det hjalp å sette ord på mine egne tåbelige tanker!!!!!!! ← Snakk med han om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå