Smashing Skrevet 1. februar 2003 #1 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg gifter meg i begynnelsen av august. Og har et problem. Jeg blir så utrolig fort rød i kinnene :oops: ! Det viste så utrolig godt da jeg prøvde kjolen. Jeg regner jo med å bli litt brun i løpet av sommeren, så kanskje det hjelper. Har dere noen andre forslag ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 1. februar 2003 #2 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvis du skal sminke deg hos en profesjonell så ordner de det. Det klassiske tipset er faktisk grønn underlagskrem under den hudfarvete... Blir selv rød i ansiktet, og grønn demper rød (det funker - men du må være nøye med å legge det jevnt osv). Ellers er det mange som sier til meg at de synes alltid jeg ser "frisk" ut, selv om jeg selv ser ut som en rød tomat. Kanskje du overdriver problemet mens andre synes du bare ser godt ut? Uansett er du nok brun i august, og da er problemet mindre. sørg for å pudre ansiktet slik at det ikke skinner - og du er i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå