Gjest undrende.. Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hei! er egentlig litt sånn forvirra når det kommer til begerepet "å være sammen/kjærester"... er det når man begynner med å si "savner deg" og sender søte tekstmeldinger ut av det blå, eller er det kun når man har snakket ut om sitt forhold til hverandre, og på en måte blitt enig om å være sammen/kjærester? Virker egentlig som om det er delte meninger om dette, men det hadde vært ålreit å fått høre hva andre har å si... Spørsmålet er vel; når går grensen fra å være "fucking good friends" til å være kjærester.. når får man forpliktelser overfor hverandre?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hvorfor er det så viktig å vite om man er sammen?? Kan man ikke knulle og kose seg uten å måtte være sammen??
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 (endret) Når du tør å kalle personen kjæresten din så h*n hører det, da er dere sammen. Hvis du ikke tør det, da er dere ikke sammen. Endret 11. november 2006 av ayrabeth
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 "Hvorfor er det så viktig å vite om man er sammen?? Kan man ikke knulle og kose seg uten å måtte være sammen??" man kan jo knulle å kose uten å være sammen, men det kan oppstå utrolig kjipe misforståelser hvis den ene parten legger mer i det enn den andre.. har opplevd dette begge veier, og det var like kjipt hver gang (den ene gangen var vel kanskje kjipest...) det er derfor jeg ble forvirra.. og det er derfor det er greit å vite. selv om jeg er klar over at det ikke er noe fasit på denne..
Gjest Bellatrix Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Når du tør å kalle personen kjæresten din så h*n hører det, da er dere sammen. Hvis du ikke tør det, da er dere ikke sammen. ← Enig der. Er du usikker så spør han.
Gjest Kylle Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg mener en "er sammen" når en har blitt enige om det... Trenger ikke være en stor samtale rundt det, men jeg pleier å spørre (når jeg er rimelig sikker på at "tiden er inne"): "Er du kjæresten min nå?" Og så har jeg fått svar som: "Ja!", "Ja, har vi ikke vært det en stund, da..?", "Endelig sa du det" - og "Ehhhm, jeg trenger litt tid...". Siste svaret er pyton, og det går aldri bra....
Gjest Sumiko Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Man er sammen når man er enige om at man er det, enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Har hatt en sånn erfaring. Kjipt er ikke på langt nær en dekkende beskrivelse av erfaringen. Det føles som å bli truffet av et tog. Jeg stiller meg ikke på skinnegangen en gang til. Ikke en gang for muligheten av at det faktisk finnes noen der ute som er seriøse. For jeg er åpenbart ikke i stand til å se forskjellen. Bittert å bli "voksen" og kynisk.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Hvis man spør og får svar som: - må se det an litt. - er ikke moden for et forhold nå. - jeg trenger tid. - er ikke istand til å bli forelska. - får det så travelt framover DA er man hvertfall sikker på at man ikke er kjærester.
Gjest Tweek Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Er det ikke spør denne "barnslige" setninge? Skal vi være sammen? Da vet dere det
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Så har du den varianten som juger da.
Tirill Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Er det ikke spør denne "barnslige" setninge? Skal vi være sammen? Da vet dere det ← Jeg synes den barnslige setningen er veldig søt jeg... "Skal vi være kjærester?" ;-) Men så har jeg også hørt av mine små at, man ikke skal spørre, man bare er det... :-) Vært gøy å vært lita igjen...
Gjest Bellatrix Skrevet 11. november 2006 #13 Skrevet 11. november 2006 Så har du den varianten som juger da. ← Er det noen som juger på et spørsmål om man er kjærester eller ikke?
Gjest Tweek Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 M;eg og sambo ble sammen i januar i år, og vi hadde holdt på, så vi lå i senga og han spurte. Er vi sammen eller? Så sa jeg hmm, ja er vi? så ble vi enige om det å det var det. vedlig greit og enkjelt , hehe :D
Majka Skrevet 12. november 2006 #15 Skrevet 12. november 2006 Jippi! Tenk at jeg er singel og skal få oppleve den spenningen en gang til! (Jeg er inne i en periode der jeg ser positivt på alt )
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #16 Skrevet 12. november 2006 For meg er man kjærester når man har kysset. Ville ikke kysset noen jeg ikke vil innlede et forhold med. Langt mindre ligget i senga før jeg fant på å finne ut om vi er kjærester eller ikke
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #17 Skrevet 12. november 2006 For meg er man kjærester når man har kysset. ← tror jeg har et par kjærester jeg har glemt å slå opp med...
Catzy Skrevet 12. november 2006 #18 Skrevet 12. november 2006 Min kjære spurte, litt sånn "Eh, du synes kanskje jeg er rar som spør, men vi ER kjærester, ikke sant?" etter at vi hadde flørtet i noen uker og jeg hadde tilbrakt et par netter sammen. "Eh, ja, jeg trodde det for flere dager siden". Men da er det i hvertfall oppe og avgjort. Noen ganger kan det være greit å bare spørre. Litt søtt.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 12. november 2006 #19 Skrevet 12. november 2006 For meg er man kjærester når man har kysset. Ville ikke kysset noen jeg ikke vil innlede et forhold med. Langt mindre ligget i senga før jeg fant på å finne ut om vi er kjærester eller ikke Enig. Altså om en full kar på fest kysser meg er vi ikke sammen, men om det er en kar jeg har noe på gang ja, så ville jeg regnet det første kysset som dagen man blir sammen.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. november 2006 #20 Skrevet 12. november 2006 tusen takk for svar! er ikke så forvirret lengre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå