Gå til innhold

fellesbadstue

Gjest Gjest_karoline_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_karoline_*
Skrevet

Jeg var med en venninne på hyttetur sist weekend. etter en lang og fin tur kom vi tilbake til hytta. Alle ville ta badstu, men det hadde ikke jeg lyst til. Jeg satt i stua og tok meg en øl. Hørte alle lydene fra de andre og følte meg litt uttafor. Gutter og jenter kom nakne inn for å hente mer pils. Og der satt jeg og blei ganske kåt.

Venninna mi skjønte ikke hvorfor jeg ikke blei med og lurte på om jeg var prippen.

Til slutt blei det slik at jeg tok rundt meg et håndkle og gikk inn i badstsua. Der var det jo kjempe stemning.

Jeg satte meg på øverste benk. Etter litt så hadde jeg nakken til han nedenfor mellom beina mine og det var ganske deilig. Han rukket på nakken og kjente nok at jeg var ganske våt, for det kom sånne lyder fra fitta mi, men det sytes jeg var ok for det kom det fra andre også, men det var for meg noe helt nytt. Etter badstua gikk alle nakne rundt i hytta, middels fulle og sa at dette er livet. Det blei mye klining og kropskontakt. Ren happpeneeng. Etter hvert så tok det helt av etter mine begreper, så jeg gikk å la meg.

Jeg krøyp til køys men kjente etter en tid at noen hadde lagt seg ved siden av meg. Jeg satte på lyset og så hvem det var og det var han i badstuen. Jeg sovna for han var så full. Da jeg våknet så merket jeg at jeg hadde pikk inni meg, og da tengte jeg på hva som hadde skjedd. Han hdde heldig vis kondom på, men det var jo bare et lykketreff.

Nå er jeg invitert på ny tur, så da får vi se hva som skjer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha..jævlig kult å våkne med pikk i fitta når den ikke skulle være der. Men det ville du kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...