Gå til innhold

Er sperm så ekkelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har det som deg jeg Forelzka! Når jeg i det minste får sex... :tristbla:

Han rusher ut på do etterpå, tømmer seg - OG tar med papir eller hånduk for å tørke opp på meg/i meg/i senga!  :ler:  :ler:  :ler:

HAN tømmer seg? Forresten...ikke svar meg på det spørsmålet :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Litt internt, dette.... Eller kanskje et litt rart spørsmål....

Først:

Sambo er helt hysteriskt redd sin egen sperm. Etter sex når han har overlevert klisjet til meg, så er det om å gjøre å passe på at det ikke kommer noe på han.

Hvis jeg sitter øverst, så følger diverse akrobatiske øvelser for å få meg ned og trekke seg ut uten søl.... Til tider komisk!

Hvis jeg klarer å holde det inne, så kunne jeg godt tenke meg å kose litt etterpå, men i dette huset skal det tømmes på toalettet før kos!!!

Er alle menn slik?

Snørr, promp og bæsj er liksom helt greit, men å være livredd sin egen sperm...?

Sperm finnes ikke ekkelt...men nå er jeg jente da...im just saying...

Skrevet

har ingen problemer med sperm jeg.

Men hater spermflekker i sengen, ekkelt!

Skrevet

For mye informasjon.... :grine:

:ler:

milo

• 4 uker senere...
Skrevet

Hehe.. Vi er litt sånn vi også :) Etter endt akt går jeg på do og tømmer meg, mens han får en hånduk. Så tar jeg med vann, så koooser vi :)

Ikke fordi verken han eller jeg er "redd" sperm, men det blir liksom mere koselig uten alt klisset :) Om han får det på seg før den tid, tas ikke så tungt.

Skrevet

Dette hørtes litt overdrevent ut for meg.

Ikke noe problem i det hele tatt, og flekkene i senga flirer vi bare av, det tyder jo på mye moro og kos :humpe:

Skrevet

Kjæresten min synes at sæd er utrolig ekkelt. Han vil heller drikke piss, liksom.. Han vil ikke få det på seg, og koser ikke med meg før jeg har "fått det ut". Tanken på at jeg skal svelge liker han heller ikke, så det har ikke skjedd enda..

Raring.

Skrevet
Har også lurt på om de tenker sperm=homo......

MEN: jeg skulle tro sperm var noe mandig og noe å være stolt av  :forvirret:

Hvordan skulle de ellers få "gutta" over til oss?

Ved å hoste?  :forvirret:

:hoho:

Ser det for meg, men ville ikke da herremannen være nødt til å ta spermen i munnen for så å hoste den ut å inni mellom beina på "oss"? Da kom du ikke akkurat lengre i problemløsningen gitt! :ler:

Jeg har aldri opplevd det så sært med noen av mine kjærester. Men man tenker jo selvsagt på det med å ikke sove "på den våte flekken" hvis det nå er kveld og natt.. Mykt dopapir på nattbordet er en fin ting!

Skrevet

Det finnes så utrolig mange kreksete folk på dette feltet, både gutter og jenter.

Syns det er en av de mest naturlige delene ved sex, at det skal være klissete, og står ikke over hverken kyss, oralsex eller annet bare fordi det er litt safter i vegen. Skal man være så pen på det får man kjøpe kjeledresser og klippe hull akkurat i skrevet.

Gjest Vidvandre
Skrevet
Dette hørtes litt overdrevent ut for meg.

Ikke noe problem i det hele tatt, og flekkene i senga flirer vi bare av, det tyder jo på mye moro og kos :humpe:

:Nikke:

Skrevet
Jeg kan jo av og til få innfall og ha det moro med å hoppe av og "lage dam" på magen hans, da er fortvilelsen stor, for hvordan i all verden skal han nå komme seg på badet uten å søle på gulvet eller i senga?  :ler:

Det har jeg og gjort. For da kan jeg slikke alt opp igjen etterpå. Det er rådigg. *S*

Her blir det lite eller ingenting søl, for jeg pleier å få i meg alt på en eller annen måte, hehehe.

Skrevet
Det finnes så utrolig mange kreksete folk på dette feltet, både gutter og jenter.

Syns det er en av de mest naturlige delene ved sex, at det skal være klissete, og står ikke over hverken kyss, oralsex eller annet bare fordi det er litt safter i vegen. Skal man være så pen på det får man kjøpe kjeledresser og klippe hull akkurat i skrevet.

Enig!

Og tenk så mye nytelse og digg sex som en går glipp av når en ikke liker det og ikke orker det og ikke takler det. Makan.

Sæd er digg, og sex er digg. Sånn er det bare. ;-P

Skrevet (endret)

:Nikke:

Sier meg enig. Sex er ikke bare nytelsen, det er litt de luktene og følelsene som følger.. Har hatt partnere som har vært renslige, men allikevel liker den umiddelbare kosingen. Ikke avbrutt av hysterisk vasking osv..

Endret av sifpilsen
Skrevet

Har hatt en type som ikke var så særlig glad i sperm. Jeg merket ikke noe til det når vi hadde sex (han sprutet på meg etc), men under en samtale om onani sa han at han ALLTID runket på badet fordi han syntes sperm var ekkelt og måtte skylles ned i do umiddelbart! Ikke noe spenol og tørkerull på nattbordet for han altså.

Så hadde jeg en annen fyr som faktisk kom i et glass og drakk av det selv etterpå. Siden jeg likte det så godt, måtte jo han og teste.. men han hadde null hemninger whatsoever da.

Oralsex med skrevet fullt av grøt har imidlertid ikke vært vanlig i mitt sexliv. Det er liksom forbeholdt oppvarmingen til første omgang, i omkampene blir det som oftest annen form for kos eller bare rett på sak!

Skrevet

Sperm er jo nammenamm som alle kvinner burde få en daglig dose av

• 3 uker senere...
Gjest Heloise
Skrevet
Litt internt, dette.... Eller kanskje et litt rart spørsmål....

Først:

Sambo er helt hysteriskt redd sin egen sperm.....

Snørr, promp og bæsj er liksom helt greit, men å være livredd sin egen sperm...?

Min kjæreste er også det. Ingen ting bør komme i kontakt med det helst (bortsett fra the obvious). Sånn har han vært lenge. Det har litt med selvfølelse å gjøre, selvbildet. Men uansett, jeg har ikke problemer med det.

Etter en eks som gjerne ville ha guffa all over the place, er jeg egentlig veldig glad for hvordan min kjære vil ha det ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...