Gå til innhold

Er sperm så ekkelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt internt, dette.... Eller kanskje et litt rart spørsmål....

Først:

Sambo er helt hysteriskt redd sin egen sperm. Etter sex når han har overlevert klisjet til meg, så er det om å gjøre å passe på at det ikke kommer noe på han.

Hvis jeg sitter øverst, så følger diverse akrobatiske øvelser for å få meg ned og trekke seg ut uten søl.... Til tider komisk!

Hvis jeg klarer å holde det inne, så kunne jeg godt tenke meg å kose litt etterpå, men i dette huset skal det tømmes på toalettet før kos!!!

Er alle menn slik?

Snørr, promp og bæsj er liksom helt greit, men å være livredd sin egen sperm...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror det der er et nykke han har...

Jeg har iallefall ikke noe problem med det du nevner :P

Skrevet

Tror han bare er litt sær.

Har aldri opplevd noe lignende.

Her stresser vi litt, men det fordi ingen vil ligge på den våte flekken ;)

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke vært borti noen med den fobien. Litt klissing i etterkant er jo bare digg! :)

Skrevet

Han har vel fått det inn i hodet sitt at sperm=HOMO!

Skrevet
Litt internt, dette.... Eller kanskje et litt rart spørsmål....

Først:

Sambo er helt hysteriskt redd sin egen sperm. Etter sex når han har overlevert klisjet til meg, så er det om å gjøre å passe på at det ikke kommer noe på han.

Hvis jeg sitter øverst, så følger diverse akrobatiske øvelser for å få meg ned og trekke seg ut uten søl.... Til tider komisk!

Hvis jeg klarer å holde det inne, så kunne jeg godt tenke meg å kose litt etterpå, men i dette huset skal det tømmes på toalettet før kos!!!

Er alle menn slik?

Snørr, promp og bæsj er liksom helt greit, men å være livredd sin egen sperm...?

Kjæresten min er sånn ògså, skikkelig stress etter på, vaske og skure seg! :ler: Noen ganger ødlegger det stemningen litt da, men jeg tenker ikke så mye over det lenger.

Skrevet
Kjæresten min er sånn ògså, skikkelig stress etter på, vaske og skure seg! :ler: Noen ganger ødlegger det stemningen litt da, men jeg tenker ikke så mye over det lenger.

For å se det positive i det, så får vi vel være glad for at de er renslige :ler:

Skrevet

Tror det er minst like mange kvinner som menn som har litt fobi for alt dette sølet i forbindelse med sex...hehe. Jeg er enig at det ødelegger mye av stemninga hvis det første en gjør er å løpe på badet :P

Skrevet

Jeg har hatt veninner som har beklagd seg over akkurat dette om typene sine, så jeg tror ikke det er helt uvanlig. Et av disse tilfellene så kom vi frem til at hun fikk kreve at han brukte kondom hvis det var så sabla grusomt, ellers ble det intet. Ting bedret seg litt, etterhvert, men ikke ekstremt mye. Så det er vel en fryktelig inngrodd fobi, tenker jeg.

Mitt ultimate tips må vel være å heller svelge.

Skrevet (endret)

Jeg har også vært borti en gutt som var sånn, og det er veldig turn-off, tror ikke jeg hadde taklet det i lengden. Dersom han synes sin egen sæd er så ekkel så begynner jo jeg også å tro at det er noe galt med den, og da blir jeg mindre hypp på å få den inn i meg også, selvsagt.

Endret av Eir
Skrevet
Han har vel fått det inn i hodet sitt at sperm=HOMO!

Har også lurt på om de tenker sperm=homo......

MEN: jeg skulle tro sperm var noe mandig og noe å være stolt av :forvirret:

Hvordan skulle de ellers få "gutta" over til oss?

Ved å hoste? :forvirret:

Skrevet

Min er ikke spesielt begeistret for gris uansett form - og han kunne aldri smakt på seg selv. Men redd for sin egen sæd er han vel ikke, bare veldig renslig... liker ikke å ligge på den våte flekken, og må skifte sengetøy med en gang det er kommet flekker på lakenet. Flekker kan jo jeg også lage, så det er heller det at lakenet er skittent enn at det er sæden som er ekkel.

Jeg kan jo av og til få innfall og ha det moro med å hoppe av og "lage dam" på magen hans, da er fortvilelsen stor, for hvordan i all verden skal han nå komme seg på badet uten å søle på gulvet eller i senga? :ler:

Skrevet

Jeg har også hoppet av og laget dam på magen. Ikke populært, men morsomt bare for å få en reaksjon :sjarmor:

Sa en gang at jeg ville ha litt tunge etter at han hadde kommet i meg. Ingen ting hadde kommet ut, så det var ikke noe klisj dær nede, men.....

Etter å ha sett grimasene han lagde, så mistet jeg lysten fullstendig!

:sur:

Skrevet

Nå får jo jeg UVI bare jeg ser en penis, så jeg må komme meg på do for å tisse med en gang etter sex... ( :frustrert: ) men om vi hadde hatt flere omganger etter hverandre uten pause kunne det ikke falt meg inn å forlange tunge uten å tømme meg først. Skjønner godt at han ikke vil lepje i seg det der, det smaker tross alt ikke sukkertøy :forvirret:

Skrevet
Nå får jo jeg UVI bare jeg ser en penis, så jeg må komme meg på do for å tisse med en gang etter sex... ( :frustrert: ) men om vi hadde hatt flere omganger etter hverandre uten pause kunne det ikke falt meg inn å forlange tunge uten å tømme meg først. Skjønner godt at han ikke vil lepje i seg det der, det smaker tross alt ikke sukkertøy  :forvirret:

Jeg verken ønsker eller forventer at han skal lepje i seg sperm. Det gjør jeg ikke selv engang :sjenert:

Men å være redd for å få sperm på mage eller lår mener jeg er å overdrive!

Hadde spermen kommet ut og laget et ultramegaklisj der nede, så hadde jeg aldri nevnt tunge!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nå får jo jeg UVI bare jeg ser en penis, så jeg må komme meg på do for å tisse med en gang etter sex... ( :frustrert: ) men om vi hadde hatt flere omganger etter hverandre uten pause kunne det ikke falt meg inn å forlange tunge uten å tømme meg først. Skjønner godt at han ikke vil lepje i seg det der, det smaker tross alt ikke sukkertøy  :forvirret:

Enig. Man trenger ikke akkuret å være redd for det, men alt med måte også.

Skrevet
Men å være redd for å få sperm på mage eller lår mener jeg er å overdrive!

Hadde spermen kommet ut og laget et ultramegaklisj der nede, så hadde jeg aldri nevnt tunge!

Magen kan jo vaskes, det kan låret også, så jeg er veldig enig med deg der.

Men alt som kommer inn kommer også ut, og jeg tviler på at du ligger stiv som en stokk når han holder på der nede. Ergo er det en viss sjanse for at det faktisk kommer ut mens han holder på. Og lager ultramegaklisj. Som han får i munnen. Altså er det bedre å vaske først.. ;)

Skrevet

Gubben min har ikke noe problemer med sæden sin. Det er mer jeg som har problemer med den, jeg som må på do for å tømme meg . Klarer ikke å kose før jeg har fått alt tørket opp hehe

Skrevet

Har det som deg jeg Forelzka! Når jeg i det minste får sex... :tristbla:

Han rusher ut på do etterpå, tømmer seg - OG tar med papir eller hånduk for å tørke opp på meg/i meg/i senga! :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...