FashionySara Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Registered Post FREE SHIPPING Registered Post (Excluding P.O. Boxes and Military Addresses) 4 - 6 postal working days major cities 7 - 10 postal working days other areas 14 postal working days more unaccessible destinations (signature required upon delivery) * We suggest sending the order to your office for signature if no one at home to sign for delivery. eller Non Registered Post (No signature required) FREE SHIPPING This is the only method that does not require a signature on receipt. * Please note if you choose this option, which we don't recommend, you are accepting liability for non delivery for whatever reason. Non registered post cannot be tracked. ? Jeg er jo ikke hjemme på dagtid feks..og har ikke noe jobbadresse de kan nå meg på..da jeg sm oftest er på lesesalen fortiden..?er det skummelt å velge alternativ 2?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 vet ikke hva min står krysset av på men jeg får hentelapp til posten.
CheapChampagne Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Du tar det øverste valget. Du får ikke pakken på døra, men hentelapp i posten.
FashionySara Skrevet 10. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2006 Du tar det øverste valget. Du får ikke pakken på døra, men hentelapp i posten. ← da er det jo veldig greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå